←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Problem z klasą szpieg

Zablokowany

-bercik- - zdjęcie -bercik- 04.03.2011

Witam
Mam problem z kasa szpieg. Nie wiem co jest nie tak;/ komplituje sie a nie działa

nazwa: szpieg
Opis; jest niewidzialny na nozu.

proszę o pomoc w naprawieniu tej klasy

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 04.03.2011

Masz.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}
Odpowiedz

-bercik- - zdjęcie -bercik- 04.03.2011

nie działa;/
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 04.03.2011

Teraz musi działać.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:45
Odpowiedz

  • +
  • -
rS. - zdjęcie rS. 04.03.2011

Teraz musi działać.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}



Musi to na Rusi :wstyd:
Dodajesz .sma jak nawet skompilować się go nie da :mur:
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 04.03.2011

Nie napisałem że testowałem... mogłeś mnie poprawić zamiast pomagać licznikowi, o klamerkach zapomniałem.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}

public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}

public cod_klase_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:57
Odpowiedz

-bercik- - zdjęcie -bercik- 05.03.2011

nie dziala!
Odpowiedz

  • +
  • -
Qski - zdjęcie Qski 05.03.2011

Ja bym poprosił całego .sma i jakieś 5min oraz kontakty GG: 342124
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 05.03.2011

Czy ty w ogóle kompilujesz to *.sma ? w załączniku masz skompilowane, wgraj bo musi działać.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 13:26
Odpowiedz

  • +
  • -
Qski - zdjęcie Qski 05.03.2011

Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.

Załączone pliki


Użytkownik Knopers edytował ten post 05.03.2011 14:15
Odpowiedz

  • +
  • -
rS. - zdjęcie rS. 05.03.2011

Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.

Licze na +


Po co dodajesz jak nawet skompilować się tego nie da bo ma błędy - za nim dodasz sprawdź czy działa :mur:
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 05.03.2011

A Ty popraw kogoś skoro taki pro jesteś zamiast posty sobie nabijać.. to co mu podałem wyżej w załączniku działa, tylko on najwyraźniej nie kompilował tego *.sma...
Odpowiedz

-bercik- - zdjęcie -bercik- 05.03.2011

o działa dzięki:)
Odpowiedz
Zablokowany