Problem z klasą szpieg
-bercik- 04.03.2011
Witam
Mam problem z kasa szpieg. Nie wiem co jest nie tak;/ komplituje sie a nie działa
nazwa: szpieg
Opis; jest niewidzialny na nozu.
proszę o pomoc w naprawieniu tej klasy
Mam problem z kasa szpieg. Nie wiem co jest nie tak;/ komplituje sie a nie działa
nazwa: szpieg
Opis; jest niewidzialny na nozu.
proszę o pomoc w naprawieniu tej klasy
Załączone pliki
sharkowy
04.03.2011
Masz.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
sharkowy
04.03.2011
Teraz musi działać.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:45
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:45
rS.
04.03.2011
Teraz musi działać.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Musi to na Rusi
Dodajesz .sma jak nawet skompilować się go nie da
sharkowy
04.03.2011
Nie napisałem że testowałem... mogłeś mnie poprawić zamiast pomagać licznikowi, o klamerkach zapomniałem.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Jest niewidzialny na nozu";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_GLOCK18;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_klase_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.ssss.pl", nazwa);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_klase_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 16:57
sharkowy
05.03.2011
Czy ty w ogóle kompilujesz to *.sma ? w załączniku masz skompilowane, wgraj bo musi działać.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 13:26
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 13:26
Qski
05.03.2011
Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.
Użytkownik Knopers edytował ten post 05.03.2011 14:15
Załączone pliki
Użytkownik Knopers edytował ten post 05.03.2011 14:15
rS.
05.03.2011
Dobra tu masz zrobione, będzie taki widoczny jak ninja na dbmodzie, jak by co to pisz.
Licze na +
Po co dodajesz jak nawet skompilować się tego nie da bo ma błędy - za nim dodasz sprawdź czy działa
sharkowy
05.03.2011
A Ty popraw kogoś skoro taki pro jesteś zamiast posty sobie nabijać.. to co mu podałem wyżej w załączniku działa, tylko on najwyraźniej nie kompilował tego *.sma...