Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa porarzacz

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 -bercik-

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 01.03.2011 18:51

Witam

Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?

ż góry dzięki:)

Dodano 02 marzec 2011 - 13:53:

Witam

Mam problem z klasą porarzacz. wyskakuja mi cały czas errory;/
może mi ktoś pomoc?

ż góry dzięki:)


Moglby ktos pomoc?
Dam +

Załączone pliki



#2 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 04.03.2011 11:51

troszkę ją przerobiłem:> posiada podwójny skok i jest odporny na 3 pociski w jednej rundzie;) zobacz czy to działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.03.2011 14:00

ale ja nie chce perka tylko klase

#4 Dezeret

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2011 14:09

zobacz czy dziala nie testowalem

Załączone pliki


Użytkownik Dezeret edytował ten post 04.03.2011 14:10

  • +
  • -
  • 1

#5 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 04.03.2011 14:13

sprawdz:)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 04.03.2011 16:35

nie działa;/

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 04.03.2011 16:41

Nie wiem czy chcesz tu jeszcze podwójny skok więc nie dodałem, zobacz to.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Porarzacz";
new const opis[] = "Posiada podwojny skok, 1/8 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public Damage(id)
{
new idattacker = get_user_attacker(id);

if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,8) == 1)
client_cmd(id, "drop");

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 04.03.2011 19:16

  • +
  • -
  • 0

#8 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 14:29

Niestety ale nie działa;/

#9 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 14:41

Skompilowałeś plik na .amxx ? -.-
  • +
  • -
  • 0

#10 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 14:42

tak!

#11 Grzesiek

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:343
  • GG:
Offline

Napisano 05.03.2011 15:38

bercik coś chyba z tobą jest nie tak zrób wszystko jeszcze raz i powoli to musi działac.
  • +
  • -
  • 0

#12 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 16:02

zapodajcie amxx bo ja komplituje i nie działa, na amxx.pl
tylko proszę to bo zmieniłem 1/5

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Porazacz";
new const opis[] = "1/5 ze po strzeleniu w przeciwnika wypadnie mu bron.";
new const bronie = 1<<CSW_P90;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 30;


public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        
        register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
        register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
        register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
        
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;
        
public Damage(id)
{
        new idattacker = get_user_attacker(id);
        
        if(!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(id) == get_user_team(idattacker))
                return PLUGIN_CONTINUE;
        
        if(ma_klase[idattacker] && random_num(1,5) == 1)
                client_cmd(id, "drop");
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}


#13 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 16:40

Masz.
  • +
  • -
  • 0

#14 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 17:32

a gdzie to komplitujesz?

#15 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.03.2011 17:33

a gdzie to komplitujesz?


O tutaj: Kompilator - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#16 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 17:40

Czy ja się pytam Gdzie jest komplitator czy w czym on komplituje?

#17 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.03.2011 17:44

Czy ja się pytam Gdzie jest komplitator czy w czym on komplituje?


Aha :mur:

Ściągnij sobie: AMX Mod X Studio v 1.4.3 (http://www.amxmodx.o...aller-1.8.1.exe)
  • +
  • -
  • 1

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#18 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 17:49

Kompiluje lokalnie :)

P.S.

Klasa działa ?

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 05.03.2011 17:49

  • +
  • -
  • 0

#19 -bercik-

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 05.03.2011 18:12

Nie dziala:( kur..

#20 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 05.03.2011 19:40

Zobacz to.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych