DeathMsg
Zapalka
01.03.2011
Witam, jak pobrać po śmierci gracza to, w jaki sposób został zabity? Chodzi mi o, że w konsoli wyświetla się np. Ktoś tam został zabity.... with m4a1
to m4a1, ale zamiast tego m4a1 jest his/her feet.
Jest to śmierć z headsplasha. I nie wiem jak sprawdzić czy ktoś został zabity headsplashem.
I jeszcze jedno pytanie, jak pobrać to co się wyświetli w konsoli np. po wpisaniu amx_help ? Żeby to pobrać do pluginu. Oczywiście komenda ma być wywołana po stronie gracza.
to m4a1, ale zamiast tego m4a1 jest his/her feet.
Jest to śmierć z headsplasha. I nie wiem jak sprawdzić czy ktoś został zabity headsplashem.
I jeszcze jedno pytanie, jak pobrać to co się wyświetli w konsoli np. po wpisaniu amx_help ? Żeby to pobrać do pluginu. Oczywiście komenda ma być wywołana po stronie gracza.
rS.
04.03.2011
Może ktoś Ci przerobi ten plugin
A o co Ci chodzi dokładnie z tym amx_help ?
Użytkownik Paweł edytował ten post 04.03.2011 10:55
- Plugin pokazuje na czacie kto nas zabił i ile mu zostało HP lub kogo myśmy zabili
#include <amxmodx> #include <colorchat> public plugin_init() { register_plugin("deathinfo", "1.0" , "lol") register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public DeathMsg() { new imiezabojcy [32] new imieofiary [32] new zabojca = read_data(1) new ofiara = read_data(2) get_user_name(zabojca, imiezabojcy, 31) get_user_name(ofiara, imieofiary, 31) ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s", imieofiary) ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 ktoremu zostalo^x03 %d HP", imiezabojcy, get_user_health(zabojca))
A o co Ci chodzi dokładnie z tym amx_help ?
Użytkownik Paweł edytował ten post 04.03.2011 10:55
Zapalka
04.03.2011
Taki kod sam umiem napisać, ale nie wiem jak zrobić aby się pokazywał typ zabójstwa.
A to z amx_help(to jest tylko przykład) to chodzi mi o to, że gdy wpiszesz w konsoli amx_help, to wyświetla ci się kilka linijek tekstu w konsoli z różnymi komendami, i jak ten tekst przechwycić przez plugin.
A to z amx_help(to jest tylko przykład) to chodzi mi o to, że gdy wpiszesz w konsoli amx_help, to wyświetla ci się kilka linijek tekstu w konsoli z różnymi komendami, i jak ten tekst przechwycić przez plugin.
diablix
06.03.2011
new szWeapon[64]; read_data(4, szWeapon, sizeof szWeapon - 1);
Użytkownik Diablix edytował ten post 06.03.2011 12:43
Zapalka
07.03.2011
Nie działa. Wyświetla tylko jeśli gracz został zabity z broni, lecz jeśli skokiem na głowę, to się nie pokazuje.
mierzwi 12.03.2011
może i to dziwne, ale chyba jesteś ogarnięty żeby to zauważyć, w headsplashu masz coś takiego
zmień se np. na "with HEADSPLASH" czy nie wiem co tam chcesz...
Użytkownik funfel edytował ten post 12.03.2011 00:01
set_pev(pwned, pev_frags, float(get_user_frags(pwned) + 1));
user_silentkill(pwned);
make_deathmsg(pwnzor, pwned, 1, "his/her feet ");
zmień se np. na "with HEADSPLASH" czy nie wiem co tam chcesz...
Użytkownik funfel edytował ten post 12.03.2011 00:01
DarkGL
12.03.2011
make_deathmsg - uzywa pewnie message_begin
czyli nie hookniesz tego eventem i innym raczej tylko orpheu chyba ze by uzyl emessage_begin
zmiana opisu nic nie da
czyli nie hookniesz tego eventem i innym raczej tylko orpheu chyba ze by uzyl emessage_begin
zmiana opisu nic nie da
Zapalka
12.03.2011
Twoja myśl funfel nie przejdzie, w eventach wyłapuje tylko jeśli broń jest znana przez cstrike. Czyli, wykryje np. "with m4a1" ale "with m4b1" już nie wykryje.
Że się de w orpheu to wiem, ale to odpada, bo nie mam zamiaru tylko dla jednej rzeczy dodawać orpheu na serwa i do pluginu.
Macie jeszcze inne pomysły?
Że się de w orpheu to wiem, ale to odpada, bo nie mam zamiaru tylko dla jednej rzeczy dodawać orpheu na serwa i do pluginu.
Macie jeszcze inne pomysły?