Specjalnie dla wybranej klasy.
Daimyo
25.02.2011
Otoz mam taki problem:
Potrzebuje pilnie zrobic, ilosc maksymalnych punktow inteligencji dla danych klas. Powiedzmy dla Pana Amadeusza - maksymalna ilosc statystyk inteligencji wynosila by 100, a dla snajpera juz normalnie - 310 (wiem jak ustawic maksymalna ilosc ptk. ale jest dla dla wszystkich klas, a mi przydalo by sie tylko dla jednej)
proszę o pomoc, pozdrawiam
Potrzebuje pilnie zrobic, ilosc maksymalnych punktow inteligencji dla danych klas. Powiedzmy dla Pana Amadeusza - maksymalna ilosc statystyk inteligencji wynosila by 100, a dla snajpera juz normalnie - 310 (wiem jak ustawic maksymalna ilosc ptk. ale jest dla dla wszystkich klas, a mi przydalo by sie tylko dla jednej)
proszę o pomoc, pozdrawiam
Goliath
25.02.2011
Przed switch(item) dodaj:
Teraz zmień to:
Na:
Zamiast "Pan Amadeusz" wstaw nazwę swojej klasy, zamiast 100 liczbę punktów dla tej klasy, a zamiast 310 limit dla wszystkich klas.
new klasagracza;
klasagracza = cod_get_user_class(id);
new nazwaklasy[33];
cod_get_class_name(klasagracza, nazwaklasy, 32);
Teraz zmień to:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Na:
if(inteligencja_gracza[id] < equal(nazwaklasy, "Pan Amadeusz")? 100 : 310)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Zamiast "Pan Amadeusz" wstaw nazwę swojej klasy, zamiast 100 liczbę punktów dla tej klasy, a zamiast 310 limit dla wszystkich klas.
Daimyo
25.02.2011
genialne, a jak bym chcial powiedzmy dac inte PANU AMADEUSZOWI - 100 (max)
i inte NINJI - 200 MAX
a reszta normalnie 310?
@edit przy kompilacji mam problem
klasagracza = cod_get_user_class(id);
undefinited symbol cod get user class i cod get class name
Użytkownik Daimyo edytował ten post 25.02.2011 23:26
i inte NINJI - 200 MAX
a reszta normalnie 310?
@edit przy kompilacji mam problem
klasagracza = cod_get_user_class(id);
undefinited symbol cod get user class i cod get class name
Użytkownik Daimyo edytował ten post 25.02.2011 23:26
Goliath
26.02.2011
Już wiem, już wiem. Teraz będzie działać. Wywal to co wyżej ci napisałem. Przed switch(item) dodaj:
A teraz zmień:
Na to:
new limit_int;
equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Pan Amadeusz")? (limit_int = 100) : equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Ninja")? (limit_int = 200) : (limit_int = 310)
A teraz zmień:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Na to:
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
Daimyo
26.02.2011
czlowieku jestes prze ch*j dal bym ci i ze 30 reputow ; ] dzięki
tylko dziwnie troche to dziala bo:
jezeli wsparcie ogniowe przykladowo na start ma 0 inty, i ustawie max inte na 100 - to faktycznie moge miec max 100, jezeli zas powiedzmy Pan Amadeusz ma inty na start 10 to moge dac 110 inty max, nawet jesli ustawilem 100
tylko dziwnie troche to dziala bo:
jezeli wsparcie ogniowe przykladowo na start ma 0 inty, i ustawie max inte na 100 - to faktycznie moge miec max 100, jezeli zas powiedzmy Pan Amadeusz ma inty na start 10 to moge dac 110 inty max, nawet jesli ustawilem 100
Goliath
26.02.2011
Tak będzie działać, gdyż inteligencja_gracza i inteligencja_klas to 2 różne zmienne i się nie łączą. Jeżeli chcesz, żeby było max tyle, ile wcześniej ustawiłeś niezależnie od inteligencji klasy to zmień:
Na:
Użytkownik Goliath edytował ten post 26.02.2011 17:08
if(inteligencja_gracza[id] < limit_int)
Na:
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)
Użytkownik Goliath edytował ten post 26.02.2011 17:08
Adminek AMXX.PL 27.02.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL