Błąd z ładowaniem klas
fffff
23.02.2011
Witam.
Mam pewny problem:
Postanowiłem przerobić sobie DiabloModa na zasadzie Ctrl+c, Ctrl+v i jakoś mi to wyszło. Nowe klasy normalnie działały. Raz dostałem dziwnego buga z mapy na mapę. Warunek jest taki: level 14, wszystkie punkty statystyk rozdane w inteligencję. Wtedy każda klasa ładuje się w ułamek sekundy, wygląda to mniej więcej tak, że Zabójca momentalnie po wyciągnięciu noża staje się niewidzialny, Paladyn i Barbarzyńca od razu osiągają limit pocisków/pancerzy, ale nie tylko te, tak jest chyba ze wszystkimi klasami. Dla testu wgrałem "czystego" Diablo bez żadnych przeróbek i ten problem nie występował. Sma w załączniku.
Użytkownik Bzyk edytował ten post 29.03.2011 18:18
Mam pewny problem:
Postanowiłem przerobić sobie DiabloModa na zasadzie Ctrl+c, Ctrl+v i jakoś mi to wyszło. Nowe klasy normalnie działały. Raz dostałem dziwnego buga z mapy na mapę. Warunek jest taki: level 14, wszystkie punkty statystyk rozdane w inteligencję. Wtedy każda klasa ładuje się w ułamek sekundy, wygląda to mniej więcej tak, że Zabójca momentalnie po wyciągnięciu noża staje się niewidzialny, Paladyn i Barbarzyńca od razu osiągają limit pocisków/pancerzy, ale nie tylko te, tak jest chyba ze wszystkimi klasami. Dla testu wgrałem "czystego" Diablo bez żadnych przeróbek i ten problem nie występował. Sma w załączniku.
Użytkownik Bzyk edytował ten post 29.03.2011 18:18
::Gogiel::
29.07.2011
Jeżeli chodzi o moce które Ci się bugują tzn. szybko się ładują odpowiedzialny jest za to
public client_PreThink
i to od momentu
i za pomocą time_delay*=x.x ustawiasz czas w jakim ma się ładować moc zwiększ najlepiej do 2.5 powinno się nie ładować tak szybko
Użytkownik ::Gogiel:: edytował ten post 29.07.2011 10:31
public client_PreThink
i to od momentu
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_class[id] == Zabojczyni) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Czarodziejka)
{
time_delay=time_delay = 6.1-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Druid) time_delay*=1.5
else if(player_class[id] == Duriel) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
else if(player_class[id] == Hefasto) time_delay*=2.4
else if(player_class[id] == Mefisto) time_delay*=1.6
else if(player_class[id] == Tyrael) time_delay*=1.6
i za pomocą time_delay*=x.x ustawiasz czas w jakim ma się ładować moc zwiększ najlepiej do 2.5 powinno się nie ładować tak szybko
Użytkownik ::Gogiel:: edytował ten post 29.07.2011 10:31