Zmiana Szybkosci
arek_snk
23.02.2011
Witam.
Mam problem, ponieważ napisałem sobie o to taki kodzik;
Ale mam problem, ponieważ zmienia szybkość co prawda, ale gdy idę do przodu wtedy prędkość jest standardowa "250.0", ale gdy idę bok to wtedy widać że zmieniło szybkość bo gonie z prędkością "350.0".
Miałem kiedyś taki już problem i udało mi się go rozwiązać ale za cholerę nie pamiętam jak.
Pozdrawiam.
Dodano 24 luty 2011 - 11:39:
refresh
Mam problem, ponieważ napisałem sobie o to taki kodzik;
public DajSpeed(id)
{
fm_set_user_maxspeed(id, szybkosc[id] += 100);
}
Ale mam problem, ponieważ zmienia szybkość co prawda, ale gdy idę do przodu wtedy prędkość jest standardowa "250.0", ale gdy idę bok to wtedy widać że zmieniło szybkość bo gonie z prędkością "350.0".
Miałem kiedyś taki już problem i udało mi się go rozwiązać ale za cholerę nie pamiętam jak.
Pozdrawiam.
Dodano 24 luty 2011 - 11:39:
refresh
Zardziol 24.02.2011
a może :
?
new Float:speed[33]=get_user_speed(id)
set_user_speed(id, speed[id]+100.0)
?
arek_snk
24.02.2011
#define NORMALNA_PREDKOSC 250.0
new Float:szybkosc[33];
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 2.0, 1.2, 3.0};
szybkosc[id] = NORMALNA_PREDKOSC*szybkosc_klasy[klasa[id]]
public DajSpeed(id)
{
fm_set_user_maxspeed(id, szybkosc[id] += 100)
}
O to cały kod jaki mam, a dokładniej jego część związana z "szybkosc[id]".
Dodano 25 luty 2011 - 00:32:
refresh
Zardziol 25.02.2011
no to po prostu :
na górze importuj biblioteke <fun>
a ustawienie prędkości to set_user_speed(id, szybkosc[id] += 100)
na górze importuj biblioteke <fun>
a ustawienie prędkości to set_user_speed(id, szybkosc[id] += 100)