←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Item Latające Noże

Zablokowany

  • +
  • -
frezzer - zdjęcie frezzer 22.02.2011

Witam, próbuje zrobić item Latające Noże. Działanie na zasadzie rakietek. Kod wyciągnąłem z DiabloMod(Ninia rzyca nożami). I chciałbym zrobić że zabiera hp. W DiabloModzie było że zabiera hp. Ale tam są inne nazwy.

public touchKnife(knife, id, ent)
{
new kid = entity_get_edict(knife, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id))
{
new movetype = entity_get_int(knife, EV_INT_movetype)

if(movetype == 0)
{

emit_sound(knife, CHAN_ITEM, "weapons/knife_deploy1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
remove_entity(knife)
}
else if (movetype != 0)
{
if(kid == id) return

remove_entity(knife)

if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return

new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(0,"player",0.0,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id)
entity_set_float(id, EV_FL_dmg_take, get_cvar_num("diablo_knife") * 1.0)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, knife, kid, 55.0+float(inteligencja_gracza[kid]) , 1);//<----- chodzi mi o tą linijke. Wziąłem ją z dotykMiny
write_short(7<<14)
write_short(1<<13)
write_short(1<<14)
message_end()
}........

I nie zabiera hp.
proszę o pomoc. Z góry dziękuje
Użytkownik frezzer edytował ten post 22.02.2011 21:40
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 23.02.2011

jak chcesz noże to może skopiuj całą procedure z stwórz rakiete zmień jej nazwe o tu :
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

podmień model na nóż ;)
Odpowiedz

  • +
  • -
frezzer - zdjęcie frezzer 23.02.2011

ale w tedy nóż będzie leciał przez cala mape i wybuchał. I zadawal dmg na obrzaze, a nie jedenej osobie.
Odpowiedz
Zablokowany