NVault nie nalicza
Zardziol 22.02.2011
Napisałem ciekawy skrypt , który liczy zabójstwa z każdej broni jednak nie jest tak pięknie jak się zdaje, bo kiedy zabijemy np. 2 graczy z ak47 i w następnej rundzie po upływie freezy wpiszemy /licznik to zabójstwa z każdej broni nadal są równe 0.
Oto kod pliku :
Użytkownik Zardziol edytował ten post 22.02.2011 07:52
Oto kod pliku :
Załączone pliki
Użytkownik Zardziol edytował ten post 22.02.2011 07:52
DarkGL
22.02.2011
wczytujesz w innej kolejności niż zapisujesz
to
w Poczate_Rundy musisz iść pętlą po graczach
w
Koniec_Rundy także
to
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#", ump45s[id], sg550s[id], galils[id], famass[id], usps[id], glocks[id],awps[id],m249s[id],mp5s[id],m3s[id],m4a1s[id],tmps[id],g3sg1s[id], deagles[id],sg552s[id],ak47s[id],nus[id],p90s[id])w Poczatek_Rundy jest niepotrzebne
w Poczate_Rundy musisz iść pętlą po graczach
w
Koniec_Rundy także
Zardziol 22.02.2011
dodałem pętle for , poprawiłem zapis.
Czy teraz będzie działało ?
(Poprawiony plik w załączniku)
Czy teraz będzie działało ?
(Poprawiony plik w załączniku)
Załączone pliki
DarkGL
22.02.2011
DarkGL
22.02.2011
public DeathMsg() { new kid = read_data(1) //zabojca new weapon[64] read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ ) if(is_user_alive(kid)) { if(equal(weapon, "p228")) p228s[kid]++ else if(equal(weapon, "scout")) scouts[kid]++ else if(equal(weapon, "hegrenade")) hes[kid]++ else if(equal(weapon, "xm1014")) xms[kid]++ else if(equal(weapon, "mac10")) macs[kid]++ else if(equal(weapon, "aug")) augs[kid]++ else if(equal(weapon, "elite")) elites[kid]++ else if(equal(weapon, "fiveseven")) fivesevens[kid]++ else if(equal(weapon, "ump45")) ump45s[kid]++ else if(equal(weapon, "sg550")) sg550s[kid]++ else if(equal(weapon, "galil")) galils[kid]++ else if(equal(weapon, "famas")) famass[kid]++ else if(equal(weapon, "usp")) usps[kid]++ else if(equal(weapon, "glock18")) glocks[kid]++ else if(equal(weapon, "awp")) awps[kid]++ else if(equal(weapon, "mp5navy")) mp5s[kid]++ else if(equal(weapon, "m249")) m249s[kid]++ else if(equal(weapon, "m3")) m3s[kid]++ else if(equal(weapon, "m4a1")) m4a1s[kid]++ else if(equal(weapon, "tmp")) tmps[kid]++ else if(equal(weapon, "g3sg1")) g3sg1s[kid]++ else if(equal(weapon, "deagle")) deagles[kid]++ else if(equal(weapon, "sg552")) sg552s[kid]++ else if(equal(weapon, "ak47")) ak47s[kid]++ else if(equal(weapon, "knife")) nus[kid]++ else if(equal(weapon, "p90")) p90s[kid]++ } //code }najfajniejsze było to ze napisałeś komentarz
//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )
a w equal porównujesz z weapon_
Zardziol 22.02.2011
fakt, dzięki
Dodano 25 luty 2011 - 16:12:
byłem happy bo działało , ale po zmianie mapki wszystkie statystyki znów są równe 0 . Proszę o szybką pomoc
Dodano 26 luty 2011 - 19:23:
darkgl odpisz
Dodano 25 luty 2011 - 16:12:
byłem happy bo działało , ale po zmianie mapki wszystkie statystyki znów są równe 0 . Proszę o szybką pomoc
Dodano 26 luty 2011 - 19:23:
darkgl odpisz
Zardziol 28.02.2011
dark twoja wersja nie działała. Zmieniłem 2 rzeczy i działa
Dla ludzi którzy mają problemy z nvault :
wczytywałem parsem wartości do zmiennych nazwabronis np. p228s
a później pisałem p228s[id]=str_tu_num(p228)
a p228 było równe 0
a tu 2 błąd:
w client_disconnect nie restowałem zmiennych
Dla ludzi którzy mają problemy z nvault :
wczytywałem parsem wartości do zmiennych nazwabronis np. p228s
a później pisałem p228s[id]=str_tu_num(p228)
a p228 było równe 0
a tu 2 błąd:
w client_disconnect nie restowałem zmiennych
Adminek AMXX.PL 28.02.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: 'Zmieniłem 2 rzeczy i działa' - Jak działa to off.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: 'Zmieniłem 2 rzeczy i działa' - Jak działa to off.
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL