1 pkt inteligencja
krysteksulek 19.02.2011
Witam. Jak zrobić żeby 1 stats = +1 obrazeń? (standarodowo jest 2). Proszę o dokładny opis!
krysteksulek 20.02.2011
Normalnie jest, że 1 pkt inteligencji daje +2 obrażrń z rakiet, min i dynamitu. Ja chce żeby dawał +1 obrażeń. Czyli 1 intel. = +1 obrażenie.
Change
20.02.2011
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Standardowo dodaje 1dmg.
krysteksulek 20.02.2011
A da rade zrobić, że 1 pkt= 0.5 obrażeń? Czyli jak się doda 2 pkt to dopiero idzie +1 obrazeń
Change
20.02.2011
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
zmień na
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/2 , 1);
i podobnie w każdej kolejnej funkcji : DotykRakiety , DotykMiny, Dotyk-czegoś-tam-co-dotyka-
Użytkownik Change edytował ten post 20.02.2011 17:02