przeróbka pluginu
rafal1813
19.02.2011
Wita mógłby mi ktoś przerobic ten sma ze szpiegiem tak żeby było tak jak w klasie snajper
sma szpiega
150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza
sma szpiega
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "ubranie wroga"; new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_USP; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(ma_klase[id]) ZmienUbranie(id, 0); }chodzi oto żeby miał oto dodatki:
150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza
sharkowy
19.02.2011
Łap.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.02.2011 21:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "ubranie wroga, 150 (+int) obeazen z AWP, 1/2 z noza";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ZmienUbranie(id, 1);
ma_klase[id] = false;
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return;
if(ma_klase[id])
ZmienUbranie(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_AWP)
cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 19.02.2011 21:47