←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy to będzie działać?

Locked

  • +
  • -
GroM's Photo GroM 19.02.2011

Witam mam problem.Mianowicie napisałem jakiś plugin i nie wiem czy będzie działał nie mam jak wy testować.
Chodzi mi o sprawdzenie go.Plugin to nowa klasa do COD.
Chodzi o postać mającą noclip i niewidzialność z nożem oraz mało hp.
Proszę o pomoc.
Z góry dzięki.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 500 //SEKUND

new const nazwa[] = "Ghost";
new const opis[] = "Klasa powinna przechodzić przez ściany";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = -75;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;


if(klasa_gracza[id] == Ghost && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
Quote
Locked