Witam. Jeżeli mam plugin, który ma dużo zmiennych i te zmienne chciałbym przerzucić do pliku *.inl to jak ten plik musiałby wyglądać, by te zmienne przyłączać do pluginu?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rozbicie na plik.
Temat rozp.
GoldeN
, 18.02.2011 19:31
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.02.2011 19:31
#2
Napisano 21.02.2011 23:21
no normalnie kopiuj -> wklej do np zmienne.inl
w kodzie głównym #include<zmienne.inl>
no i do include kompilatora wrzucasz pliczek *.inl ze zmiennymi
w kodzie głównym #include<zmienne.inl>
no i do include kompilatora wrzucasz pliczek *.inl ze zmiennymi
#3
Napisano 21.02.2011 23:36
I każdy plugin do którego dodam #include <zmienne.inl> będzie mógł korzystać z nim? A co, jeżeli zmienna ma jakąś wartość, która się zmienia co jakiś czas? Czy wyłapie to plugin?
#4
Napisano 22.02.2011 10:55
Nie to tak nie działa, najprostszym sposobem na pobieranie wartości zmiennych lub zmienianie ich będzie zrobienie dla nich odpowiednich natywów
#5
Napisano 22.02.2011 11:44
nie zrozumiałem ciebie sory
do czegoś takiego możesz użyć
XVary - Co to jest ? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub
Natywy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub cvarów
do czegoś takiego możesz użyć
XVary - Co to jest ? - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub
Natywy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
lub cvarów
#6
Napisano 22.02.2011 15:01
To będę musiał użyć cvarów. To po co wogóle rozbijać na plik? To chyba tylko się opłaca dla stocków. A czy funkcja w innym pliku może być wywołana przez macierzysty plik? Tam jest jest #include <nazwa_inl,inl> ?
#7
Napisano 22.02.2011 16:36
tak może być no wiesz dla lepszego zarządzania żeby edytor nie ciął (kod ma 15 k linijek to tnie strasznie ) szybszej kompilacji
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych