speed + kondycja
ELOS
18.02.2011
Siema gdzieś to widziałem ale nie pamiętam gdzie a funkcja szukaj mi nie pomaga
chce aby speed był taki + kondycja mój kod wygląda tak.
chce aby speed był taki + kondycja mój kod wygląda tak.
set_user_maxspeed(id, 320.0);Wiem że było coś w tym stylu
set_user_maxspeed(id, 320.0 + kondycja);Lecz nie znam dokładniej tego jest mi to potrzebne iż zrobiłem klasę która ma speeda na nożu i po prostu nie ma to sensu gdyż kondycja mu się nie przyda. mój kod na speed w nożu wygląda tak.
public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+250.0) ////zdaje mi się że tu dodaje speeda zamiast ustawiać więc tu ok else set_user_maxspeed(id, 320.0); /// tutaj jest przydzielanie 320speeda więc nie ma np - 250 }
Goliath
18.02.2011
Dobrze rozumiem? Chcesz zrobić klasę, która ma określony speed na nożu niezależnie od kondycji, a na pozostałych broniach normalny? Jeśli tak, to masz:
Jakby był error "Undefined symbol: set_pev", to dodaj na początku:
Użytkownik Goliath edytował ten post 18.02.2011 19:58
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_pev(id, pev_maxspeed, 400.0); //Tu ustawiasz speed dla tej klasy na nożu
else
set_pev(id, pev_maxspeed, 250.0+cod_get_user_trim(id, 1, 1, 1)*1.3);
}
Jakby był error "Undefined symbol: set_pev", to dodaj na początku:
#include <fakemeta>
Użytkownik Goliath edytował ten post 18.02.2011 19:58
ELOS
18.02.2011
Mniej więcej mnie zrozumiałeś ale to co mi dałeś mi starczy przetestuję i jak będzie działać + dla ciebie.