Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.02.2011 19:32
[CoD Nowy] HP w HUD - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Zrobiłem to i "wytrzymałość perku" i właśnie "życie" jak zrobiłem z linku powyżej, tak jakby nałożyło się na siebie... jak to naprawić ?
Zrobiłem to i "wytrzymałość perku" i właśnie "życie" jak zrobiłem z linku powyżej, tak jakby nałożyło się na siebie... jak to naprawić ?
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#2
Napisano 17.02.2011 20:31
Przed [Zdrowie: %i] dodaj dodatkowe znaki: ^n
#3
Napisano 17.02.2011 20:36
Nie zadziała, dlatego że plugin wytrzymałość perku jest oddzielnie.
#4
Napisano 17.02.2011 21:12
Więc jakie rozwiązanie na mój problem ?
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#5
Napisano 17.02.2011 21:17
A co to ma do tego? To, co ja mu podałem przesunie Zdrowie o jedną linijkę w dół i wszystko będzie się dobrze wyświetlać.Nie zadziała, dlatego że plugin wytrzymałość perku jest oddzielnie.
#6
Napisano 17.02.2011 21:27
daj mi plik QTM_cod_mod czy jak to tam to ci zrobie
#7
Napisano 18.02.2011 21:08
Załączone
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 38,67 KB
48 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Użytkownik kondork edytował ten post 18.02.2011 21:09
Zapraszam na WWW.SKILL-WORLD.PL
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
Mam do sprzedania silnik CODa - nowe staty takie jak :
40, // przeladowanie - szybsze przeladowanie
40, // podwojne - szansa na podwójne obrazenia
40, // pieniadze - wiecej kasy na start rundy (do 3000)
40 // regeneracja - zalezna od zadanych orbazeń zwraca nam x HP. - Cena do ustalenia
#8
Napisano 18.02.2011 21:44
Goliath, ja tak próbowałem i nie da rady, Wytrzymałość perku nachodzi na to, bo w silniku nie ma ^n[Wytrzymalosc Perku : %s], po wgraniu tego pluginu standardowo ustawia się pod [Perk] jeżeli po [Perk] zrobi [Zdrowie], to Wytrzymałość Perku najdzie na to.
Może się mylę, ale stwierdzam to po sobie.
Może się mylę, ale stwierdzam to po sobie.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 18.02.2011 21:47
#9
Napisano 19.02.2011 12:46