←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zrobić żeby na nożu nie było słuchać k...

Locked

  • +
  • -
rafalek's Photo rafalek 16.02.2011

Mam klasę która jest niewidzialna tylko na nożu i chciałbym dodać jeszcze żeby nie było śłychać kroków.
Bardzo proszę o pomoc.
Quote

  • +
  • -
sharkowy's Photo sharkowy 16.02.2011

A nie lepiej zrobić żeby ogólnie nie było słychać kroków?

Includujesz <fun>

do cod_class_enebled

set_user_footsteps(id, 1);


do cod_class_disabled

set_user_footsteps(id, 0);
Quote

  • +
  • -
rafalek's Photo rafalek 16.02.2011

Jak widać to raczej bardzo charakterystyczna klasa dlatego też zależy mi na cichym chodzeniu tylko i wyłącznie na broni nozowej.

......... 


public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote")
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id) 
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 NIE^x03 masz uprawnien by grac klasa premium!", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}

Edited by rafalek, 16.02.2011 16:25.
Quote

  • +
  • -
ELOS's Photo ELOS 16.02.2011

Dopisz na końcu sma klasy
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
}

Nie zapomni o module fun
Quote

  • +
  • -
gruszka95's Photo gruszka95 16.02.2011

Prosciej
W
public CurWeapon(id)
Pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 1);
A pod:
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
Daj to:
set_user_footsteps(id, 0);
Quote

  • +
  • -
ELOS's Photo ELOS 17.02.2011

Mój błąd nie patrzyłem na code kolegi :P tylko z pamięci pisałem od razu.
Quote
Locked