←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Model drop_to_floor

Zablokowany

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.02.2011

	new ent = create_entity("info_target")
		if (pev_valid(ent)){
			new Float:fOrigin[3];
			pev(id,pev_origin,fOrigin)
			set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
			set_pev(ent, pev_classname, "walizka");
			set_pev(ent, pev_targetname, "redwalizkalezy");
			engfunc(EngFunc_SetModel, ent,"models/fortress_cs/p_intelligent.mdl");
			set_pev(ent, pev_skin, 0);
			set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderNormal)
			engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 12.0})
			set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
			set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
			drop_to_floor(ent)
		}
no niby tworzy ale model ciągle widać że jest w powietrzu nie lezny na podlodze chociaz eel pokazuje ze jest na ziemi jak przechodze po nim to widac ze gracz chodzi po nim
a model w powietrzu jest nie wiem co robie źle
Odpowiedz

  • +
  • -
phoeniX - zdjęcie phoeniX 15.02.2011

Zobacz to:
new ent = create_entity("info_target")
if (pev_valid(ent)){
new Float:fOrigin[3];
pev(id,pev_origin,fOrigin)
set_pev(ent,pev_origin,fOrigin)
set_pev(ent, pev_classname, "walizka");
set_pev(ent, pev_targetname, "redwalizkalezy");
engfunc(EngFunc_SetModel, ent,"models/fortress_cs/p_intelligent.mdl");
set_pev(ent, pev_skin, 0);
set_pev(ent, pev_rendermode, kRenderNormal)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, {-16.0, -16.0, 0.0}, {16.0, 16.0, 12.0})
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_BBOX)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 15.02.2011

wszystko dobrze mialem tylko model p_ a nie w_ dałem :mur:
Odpowiedz
Zablokowany