←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak zrobić widok wytrzymałości w kamizelce

Zablokowany

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 15.02.2011

Ciężko wyjaśnić o co chodzi ale spróbuję...
Aktualnie kamizelka ma zawsze 0 a wytrzymałość np. 13. Chciałbym żeby te pkt. były widoczne i przenieść je w widok kamizelki.
Dziękuję
Użytkownik rafalek edytował ten post 21.02.2011 16:20
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 21.02.2011

jeśli wytrzymałość kamizelki jest napisana w zmiennej to ustawaisz ją set hud message żeby to pokazywało. np

set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 7.0) 
show_hudmessage(id, "Wytrzymalosc Kamizelki : %d",wytrzkam)


o to chodziło?
Odpowiedz

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 21.02.2011

No dole ekranu w cs jest widok kamizelki. A w pliku ustawia się wytrzymałość danej klasy. Chciałbym żeby pokazywało tą wytrzymałość w widoku kamizelki (w dolnej częśći będzie pokazane ile się ma wytrzymałości).

Nie chodzi tu o napis "Wytrzymałość: X"
Użytkownik rafalek edytował ten post 21.02.2011 16:52
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 23.02.2011

Mam. Dodaj to na początku:
new g_msg_Armor

Do plugin_init:
	register_event("Battery", "MessageArmor", "be", "1!255")
g_msg_Armor = get_user_msgid("Battery")

I na końcu kodu daj to:
public MessageArmor(id) 
{
message_begin( MSG_ONE, g_msg_Armor, {0,0,0}, id )
write_short( cod_get_user_stamina(id, 1, 1, 1) )
message_end()
}
Odpowiedz

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 24.02.2011

Hmm error wyskakuje...
coś mu nie pasuje z "register_event"
Użytkownik rafalek edytował ten post 24.02.2011 10:39
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 24.02.2011

To pokaż treść błędu, bo u mnie wszystko się ładnie skompilowało i działało.
Odpowiedz

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 25.02.2011

Proszę

Załączone miniatury

  • bez tytułu.PNG

Użytkownik rafalek edytował ten post 25.02.2011 10:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 25.02.2011

Źle dodałeś. Weź cały public w klamry mniej więcej tak:
public plugin_init()
{
cod_register_class(...)
register_event(...)
g_msg(...)
}

Poza tym, lepiej to dodać do pliku QTM_CodMod.sma, a nie do klasy.
Odpowiedz

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 25.02.2011

Źle dodałeś. Weź cały public w klamry mniej więcej tak:

public plugin_init()
{
cod_register_class(...)
register_event(...)
g_msg(...)
}

Poza tym, lepiej to dodać do pliku QTM_CodMod.sma, a nie do klasy.

Racja, racja... jak byś mógł z łaski swojej :kwiaty:

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 25.02.2011

Trzymaj.

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
rafalek - zdjęcie rafalek 25.02.2011

BÓG ZAPŁAĆ
Jednakże na początku rundy jest "0" dopiero po rundzie pokazuje właściwą wartość.
Ale i tak jest mega, dzięki

Załączone miniatury

  • bez tytułu.PNG

Użytkownik rafalek edytował ten post 25.02.2011 17:58
Odpowiedz
Zablokowany