←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Cod Nowy - Kompilacja

Zablokowany

Nikus :* < 3 - zdjęcie Nikus :* < 3 12.02.2011

Moglibyście naprawić mi błedy w tym qtm_codmod.sma ?

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
MaGeX - zdjęcie MaGeX 12.02.2011

Lookaj

Załączone pliki

Odpowiedz

Nikus :* < 3 - zdjęcie Nikus :* < 3 12.02.2011

Ale Jak byś mógł to sma tez mi daj naprawione xD ?
Odpowiedz

  • +
  • -
MaGeX - zdjęcie MaGeX 12.02.2011

Śmigaj! Liczę na 2 plusy :)

Zobacz PW

Załączone pliki


Użytkownik MaGeX edytował ten post 12.02.2011 15:27
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 12.02.2011

Up coś twoje nie teges.

@Edit
Możliwe że działa po poprawce
Użytkownik MaGeX edytował ten post 7 minut temu.

Załączone pliki


Użytkownik byQQ edytował ten post 12.02.2011 15:35
Odpowiedz

  • +
  • -
MaGeX - zdjęcie MaGeX 12.02.2011

Jest normalne i śmiga -.-
Odpowiedz

Nikus :* < 3 - zdjęcie Nikus :* < 3 12.02.2011

Mniejsza z tym.
Liczą się chęci.

Dodano 12 luty 2011 - 15:38:
A mam jedno pytanko Do byqq ee co zrobić zeby z awp klasa byla niewidzialna calkowicie ?
public CurWeapon(id)
{
if(ma_klase[id])
return;

if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
{
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
return;
}

set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 100);
}

Mam takie cos ale widac klase.
Odpowiedz

  • +
  • -
byCZUS - zdjęcie byCZUS 12.02.2011

Coś takiego

public CurWeapon(id)
{
new bron = read_data(2);

if(ma_klase[id] && bron == CSW_AWP)
{
set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
}
else set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Odpowiedz

Nikus :* < 3 - zdjęcie Nikus :* < 3 12.02.2011

Mam Problem Bo Kiedy Dodaje 20 w hp to pisze maxymalny poziom osiągnięty moze ktos to zmienic najlepiej w wszystkich ze maxymalny poziom to 20001.

Załączone pliki

Odpowiedz
Zablokowany