Z tym poradnikiem dowiecie się jak zrobić klasę, która będzie dostępna od wyznaczonego lvla. Zaczynamy.
Szukamy
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
W nim szukamy:
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Za tym dodajemy:
if(item == Nazwa_Klasy && poziom_gracza[id] < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Ta klasa jest dostepna od 50 lvl.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Powinno wyglądać tak:
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(item == Nazwa_Klasy && poziom_gracza[id] < 50)
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Ta klasa jest dostepna od 50 lvl.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
W tym przykładzie klasa będzie dostępna od 50 lvla.
To tyle
Pozdro.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 10.02.2011 13:26