←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

"Przecięcie" modelu na pół ?

Zablokowany

  • +
  • -
false - zdjęcie false 07.02.2011

Nie wiem czy dałem dobrą nazwę tematu, ale ucząc się ostatnio w pawnie, napisałem taką moc rodem z Prototype :)
i tu jest moje pytanie, czy dałoby się dodać do niej, jakieś efekty "przecięcia" przeciwnika na pół i żeby dużo krwi było?
Troszkę chaotycznie napisane, ale myślę, że wiecie o co chodzi :)
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 07.02.2011

za dużo wymagasz od silnika sprzed ponad 10lat :P
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 07.02.2011

no też tak myślałem, że to czasem nie przesada xD
a to najwyżej dołożę więcej krwi i będzie też fajny efekt ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 07.02.2011

możesz spróbować coś z tym:
#define TE_BREAKMODEL               108      // Box of models or sprites
// write_byte(TE_BREAKMODEL)
// write_coord(position.x)
// write_coord(position.y)
// write_coord(position.z)
// write_coord(size.x)
// write_coord(size.y)
// write_coord(size.z)
// write_coord(velocity.x)
// write_coord(velocity.y)
// write_coord(velocity.z)
// write_byte(random velocity in 10's)
// write_short(sprite or model index)
// write_byte(count)
// write_byte(life in 0.1 secs)
// write_byte(flags)

ale nie wiem czy zadziała, kiedyś próbowałem i nic się nie pokazywało
Odpowiedz

  • +
  • -
G[o]Q - zdjęcie G[o]Q 07.02.2011

lapcie demko z efektem break'a co prawda to jedno z ustawien ale nie chcialo mi sie zmieniac na inne chociaz chyba roznia sie one tylko odglosami :D

break rar
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 07.02.2011

ale nie wiem czy zadziała, kiedyś próbowałem i nic się nie pokazywało


jednak nie działa xD
a szkoda bo chciałem zrobić taki efekt rodem z prototype, bo na e mam zbindowaną moc, i takie linie do kolesia lecą, a w prototype rozrywało zombiaków xD
temat do zamknięcia ;]

//a co do demka to nie sprawdzę bo nie gram cs ;]
Użytkownik false edytował ten post 07.02.2011 23:06
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 07.02.2011

goq brakuje modeli ;) i spritow
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 07.02.2011

Ale wy biedaki sobie poradzić nie umiecie.
Skopiować jakiś plik i zmienić nazwę ^^
Na mapie są tworzone modele graczy (bardzo dużo), półprzezroczyste, spadają na ziemie do połowy.
Screen:
http://iv.pl/images/...79722266548.jpg
Odpowiedz
Zablokowany