Zombie Plague funkcja bindująca
Agent
04.02.2011
ZM nie binduje nic pod M.
Przy wywołaniu drużyny jest sprawdzane kilka faktów (czy gracz należy do drużyny TT lub CT, czy jest żywy) i na tej podstawie jest tworzone menu gry lub wyboru drużyny
Chodzi o Zombie Plague
Przy wywołaniu drużyny jest sprawdzane kilka faktów (czy gracz należy do drużyny TT lub CT, czy jest żywy) i na tej podstawie jest tworzone menu gry lub wyboru drużyny
Chodzi o Zombie Plague
Dimni
04.02.2011
Wycinek kodu:
register_clcmd("chooseteam", "clcmd_changeteam")
register_clcmd("jointeam", "clcmd_changeteam")
// Block Team Change
public clcmd_changeteam(id)
{
static team
team = fm_cs_get_user_team(id)
// Unless it's a spectator joining the game
if (team == FM_CS_TEAM_SPECTATOR || team == FM_CS_TEAM_UNASSIGNED)
return PLUGIN_CONTINUE;
// Pressing 'M' (chooseteam) ingame should show the main menu instead
show_menu_game(id)
return PLUGIN_HANDLED;
}
GoldeN 04.02.2011
Niezłe.
A jak się np. Laser Mine binduje pod P i O?
Użytkownik GoldeN edytował ten post 04.02.2011 19:32
A jak się np. Laser Mine binduje pod P i O?
Użytkownik GoldeN edytował ten post 04.02.2011 19:32
Dimni
04.02.2011
To już
dla lasermin jest podkładnie:
und zdejmowanie:
EDIT: "Drobne" poprawki... credit @down
Użytkownik Dimni edytował ten post 04.02.2011 19:42
client_cmd(id, "polecenie")
dla lasermin jest podkładnie:
client_cmd(id, "bind p +setlaser")
und zdejmowanie:
client_cmd(id, "bind o +dellaser")
EDIT: "Drobne" poprawki... credit @down
Użytkownik Dimni edytował ten post 04.02.2011 19:42
Agent
04.02.2011
Bind na laser to już klient u siebie w konsoli wrzuca. Lub można mu z pluginu zbindować (czyli tak jakbyśmy otwarli konsolę gracza i mu wpisali binda)
Bindy:
bind p "+setlaser" //zakładanie na P
bind o "+setlaser" //zakładanie na O
bind p "+dellaser" //zdejmowanie na P
bind o "+dellaser" //zdejmowanie na O
Bindy:
bind p "+setlaser" //zakładanie na P
bind o "+setlaser" //zakładanie na O
bind p "+dellaser" //zdejmowanie na P
bind o "+dellaser" //zdejmowanie na O
Agent
04.02.2011
wejście:
wyjście:
public client_authorized(id) { client_cmd(id,"unbind ^"p^"") client_cmd(id,"bind ^"p^" ^"+setlaser^"") client_cmd(id,"unbind ^"o^"") client_cmd(id,"bind ^"o^" ^"+dellaser^"") }
wyjście:
public client_disconnect(id) { client_cmd(id,"unbind ^"p^"") client_cmd(id,"unbind ^"o^"") }