Plugin - głosowanie na friendly fire
Karpielek
03.02.2011
Witam,
Czy byłby ktoś wstanie napisać plugin, który:
- na początku każdej mapy (no nie tak zaraz na początku, ale w pierwszej rundzie) Wyświetla wiadomość: Czy chciałbyś aby Friendly Fire było włączone na tej mapie?
1. Tak
2. Nie
Jeśli więcej opcji będzie na tak, to friendly fire będzie włączone, jeśli więcej na nie to wyłączone.
Z góry wielkie dzięki!
Czy byłby ktoś wstanie napisać plugin, który:
- na początku każdej mapy (no nie tak zaraz na początku, ale w pierwszej rundzie) Wyświetla wiadomość: Czy chciałbyś aby Friendly Fire było włączone na tej mapie?
1. Tak
2. Nie
Jeśli więcej opcji będzie na tak, to friendly fire będzie włączone, jeśli więcej na nie to wyłączone.
Z góry wielkie dzięki!
Karpielek
04.02.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Vote Only HS" #define AUTHOR "elajt" #define VERSION "1.0" new wyborow[3] public plugin_init() { register_plugin("PLUGIN", "VERSION", "AUTHOR") set_task(20.0, "start_vote"); } public start_vote(id) { new menu = menu_create("rChcesz grac only HS?", "menu_handler") menu_additem(menu, "wTak", "1", 0) menu_additem(menu, "wNie", "2", 0) menu_addblank(menu, 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) new players[32], inum get_players(players, inum, "ch") for(new i = 0; i < inum; i++) { menu_display(players[i], menu, 0) } set_task(15.0, "finish_vote") wyborow[1] = wyborow[2] return 1 } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], name[32] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback) new key = str_to_num(data) get_user_name(id, name, 31) switch (key) { case 1: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na tak.", name); } case 2: { client_print (0, print_chat, "[AMXX] %s zaglosowal na nie.", name); } } ++wyborow[key] menu_cancel(id) return PLUGIN_HANDLED } public finish_vote() { if(wyborow[1] > wyborow[2]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wlaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[1]) server_cmd("amx_cvar mp_friendlyfire 1"); } else if(wyborow[2] > wyborow[1]) { client_print(0, print_chat, "[AMXX] Only HS zostal wylaczony, zadecydowaly o tym glosy %d osob.", wyborow[2]) server_cmd("amx_cvar mp_friendlyfire 0"); } }
Dobrze zrobiłem? Oczywiście jeszcze tekstów nie pozamieniałem, a i jeszcze jedno, kiedy ten plugin się uruchamia? po jakim czasie od rozpoczęcia mapy ?
;((
04.02.2011
set_task(20.0, "start_vote");
20.0 to 20 sekund.. pozmieniaj jeszcze pytania i wszystko na czacie.
20.0 to 20 sekund.. pozmieniaj jeszcze pytania i wszystko na czacie.
Karpielek
04.02.2011
No tak, domyśliłem się
tylko teraz nie lepiej użyć tego: set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0)
zamiast:
server_cmd("amx_cvar mp_friendlyfire 0");
Użytkownik Karpielek edytował ten post 04.02.2011 10:03
tylko teraz nie lepiej użyć tego: set_cvar_num("mp_friendlyfire", 0)
zamiast:
server_cmd("amx_cvar mp_friendlyfire 0");
Użytkownik Karpielek edytował ten post 04.02.2011 10:03
;((
04.02.2011
Czy Ty wiesz do czego tamto w ogóle służy ??
Rób sobie jak chcesz a nie zawracasz głowę komuś co Ci mówi co zrobić.. rób jak chcesz.
Rób sobie jak chcesz a nie zawracasz głowę komuś co Ci mówi co zrobić.. rób jak chcesz.
Karpielek
04.02.2011
No właśnie dlatego pytam, na internecie znalazłem plugin właśnie z tą funkcją tylko mp_chattime...
;((
04.02.2011
Napisz moduł to uwierzę, że jesteś dobry
Na początek do programowania polecam język Polski. Pozdrawiam.
@topic
Będzie dobrze jak jest.
Na początek do programowania polecam język Polski. Pozdrawiam.
@topic
Będzie dobrze jak jest.