←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pobranie broni w deathmsg

Locked

  • +
  • -
exexe's Photo exexe 03.02.2011

Witam.
Mam pytanie, zrobiłem coś takiego:
public PlayerDeath()
{
new attacker = read_data(1);
new hs = read_data(3);
new weapon[64]
read_data(4,weapon,sizeof weapon - 1)

Jak teraz użyć, że jak player zostanie zabity przez nóż.
if(weapon[64] == CSW_KNIFE)
Ten kod nie działa i nie dziwię się, macie jakieś propozycję ?
Za każdą próbę pomocy, plusiki.

@edit
Spróbowałem: if(weapon[attacker] == CSW_KNIFE) Będzie działać?
Edited by x123, 03.02.2011 18:40.
Quote

  • +
  • -
Knopers's Photo Knopers 03.02.2011

if(equal(weapon, "weapon_knife"))
Quote

  • +
  • -
exexe's Photo exexe 03.02.2011

Dzięki, + przyznany, do zamknięcia.
Quote
Locked