←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Przedmioty używanie na 'e'

Zablokowany

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 03.02.2011

Mam pewien pomysł ( a przynajmniej jeszcze tego nie było) żeby zrobić taki bajer gdy ma się dwa przedmioty które się używa standardowo na 'e' żeby na początku wyświetlało menu a w nim np.:
1.Bag
2.Fireshield
Tylko na początku gdy się dostanie drugi przedmiot lub dwa na raz wyświetla się nam menu a gdy później chcemy zmienić to na 'r' oczywiście jeżeli nie mamy przeładowanego magazynku to ma go również w tym samym czasie załadować...Myślałem że jeżeli w menu wybierzemy np. jeden taki przedmiot to drugą moc wyrzuca na czas gdy go w menu znów nie wybierzemy , zastanawiam się jak przechować moc i jej wartość. /bank czy /daj ?
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 05.02.2011

głupi pomysł, napisz jak zrobisz
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 05.02.2011

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakieś 2 itemy i jak naciśniesz E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którego itemu chcesz użyć?
Odpowiedz

  • +
  • -
false - zdjęcie false 05.02.2011

Ehh, ja mam pytanie tak jak kolega wyżej, nie rozumiem o co mu za bardzo chodzi, stąd mój 1 post ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
dRaq - zdjęcie dRaq 05.02.2011

Możliwość posiadania dwóch itemów? Na pewno musiał byś stworzyć jakieś pary przedmiotów, których nie można na raz posiadać. Wyobraź sobie Barbarzyńcę z Bagiem i np. Palladyn Ringiem -.- Lepsze od Nemezisa na zp :D
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 05.02.2011

Ludzie widzę że nie rozumiecie :D

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?


Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
Odpowiedz

GoldeN - zdjęcie GoldeN 05.02.2011

Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 05.02.2011

Ludzie widzę że nie rozumiecie :D

Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?


Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.

No sory, jak tak będziesz tłumaczyć, to nikt nie będzie wiedział ocb, najpierw piszesz coś o menu, a teraz już sam nie wiem... Co się stanie? Użyją się 2 itemy.

Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!

Jak dla mnie, to prawie jedno i to samo, chyba że masz coś konkretnie na myśli to napisz.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 06.02.2011

Precyzyjniej:
Załóżmy że dostaję przedmiot który ma dwie moce których się używa na E (np. bag i totem) w tym momencie gdy nacisnę E oby dwa zadziałają a chciał bym temu zapobiec poprzez właśnie to menu...
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 06.02.2011

Tak sobie pomyślałem, że może dało by radę to i bez tego menu zrobić, po prostu w "check_magic" zrobić nową tablicę i zmieniać jej wartość przy każdym użyciu, tak żeby itemy (moce) nie użyły się dwa na raz. Tylko wtedy nie wybierało by się który item chcemy akurat wybrać, ale na sztywno wybierałby się jeden a potem drugi (za drugim kliknięciem). Może podam przykład
public check_magic(id)					//Redirect and check which items will be triggered
{
new sprawdz = 0;
if(player_b_meekstone[id] > 0 && !sprawdz) {
item_c4fake(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_fireball[id] > 0 && !sprawdz) {
item_fireball(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_ghost[id] > 0 && !sprawdz) {
item_ghost(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_eye[id] != 0 && !sprawdz) {
item_eye(id);
sprawdz = 1;
}
(...)

return PLUGIN_HANDLED
}

Nie testowane, ale powinno działać. A co do menu, to po prostu trzeba by je wywołać jakoś też chyba w "check_magic", ale już wstawić do niego różne moce, to ja nie wiem jak...
Użytkownik sebul edytował ten post 06.02.2011 12:09
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 06.02.2011

Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?
I tak dzięki +
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 06.02.2011

Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?

No raczej tak.
A jeszcze co do tego mojego postu wyżej, to musisz pamiętać o dodaniu nowej tablicy, która sprawdza czy item został użyty, bo tak niektóre itemy będą blokować inne.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 06.02.2011

Opisał byś bardziej jak zrobić nową tablice :D
Tzn. gdzie ją zamontować , a to menu też byś umiał :>?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 11.02.2011

Opisał byś bardziej jak zrobić nową tablice :D
Tzn. gdzie ją zamontować

Rób wszystko na przykładzie
new bool:used_item[33]

a to menu też byś umiał :>?

Może jakbym kombinował, ale raczej nie, a przynajmniej nie mam czasu i nie chce mi się kombinować.
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 12.02.2011

No ok mam ją ale co teraz ? Dać do check_magic czy przy każdej mocy jakoś osobno przypisywać ?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.02.2011

Przy każdej mocy osobno, tam gdzie masz
if(used_item[id])

i niżej przypisanie "1", czy "true" do "used_item[id]".
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 11:47
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 12.02.2011

public item_hook(id)
{
	if (used_item[id],used_itemx[id]>0)
	{
		hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!")
		return PLUGIN_CONTINUE	
	}
	
	new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false)
	
	if (!is_valid_ent(target))
	{
		hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.")
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	AddFlag(id,Flag_Hooking)
	
	set_user_gravity(target,0.0)
	set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b")
	hooked[id] = target
	hook_prethink(id+TASK_HOOK)
	emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
	
	used_item[id] = false	
	return PLUGIN_HANDLED
	
}
Coś takiego wystarczy w każdym takim przedmiocie ?
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 12.02.2011

Nie... w ogóle takie coś nie ma prawa działać... Musisz pozamieniać "used_item" na tą nową tablicę, którą zrobiłeś i tak do każdego itemu gdzie masz "used_item".
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 12.02.2011

Ok mam , i co dalej ?

W:
used_item[id] = true
i
used_item[id] = false
Zamienić tylko used_item ?
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.02.2011 13:15
Odpowiedz
Zablokowany