Przedmioty używanie na 'e'
KariiO
03.02.2011
Mam pewien pomysł ( a przynajmniej jeszcze tego nie było) żeby zrobić taki bajer gdy ma się dwa przedmioty które się używa standardowo na 'e' żeby na początku wyświetlało menu a w nim np.:
1.Bag
2.Fireshield
Tylko na początku gdy się dostanie drugi przedmiot lub dwa na raz wyświetla się nam menu a gdy później chcemy zmienić to na 'r' oczywiście jeżeli nie mamy przeładowanego magazynku to ma go również w tym samym czasie załadować...Myślałem że jeżeli w menu wybierzemy np. jeden taki przedmiot to drugą moc wyrzuca na czas gdy go w menu znów nie wybierzemy , zastanawiam się jak przechować moc i jej wartość. /bank czy /daj ?
1.Bag
2.Fireshield
Tylko na początku gdy się dostanie drugi przedmiot lub dwa na raz wyświetla się nam menu a gdy później chcemy zmienić to na 'r' oczywiście jeżeli nie mamy przeładowanego magazynku to ma go również w tym samym czasie załadować...Myślałem że jeżeli w menu wybierzemy np. jeden taki przedmiot to drugą moc wyrzuca na czas gdy go w menu znów nie wybierzemy , zastanawiam się jak przechować moc i jej wartość. /bank czy /daj ?
sebul
05.02.2011
Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakieś 2 itemy i jak naciśniesz E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którego itemu chcesz użyć?
false
05.02.2011
Ehh, ja mam pytanie tak jak kolega wyżej, nie rozumiem o co mu za bardzo chodzi, stąd mój 1 post ;]
dRaq
05.02.2011
Możliwość posiadania dwóch itemów? Na pewno musiał byś stworzyć jakieś pary przedmiotów, których nie można na raz posiadać. Wyobraź sobie Barbarzyńcę z Bagiem i np. Palladyn Ringiem -.- Lepsze od Nemezisa na zp
KariiO
05.02.2011
Ludzie widzę że nie rozumiecie
Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?
Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
sebul
05.02.2011
No sory, jak tak będziesz tłumaczyć, to nikt nie będzie wiedział ocb, najpierw piszesz coś o menu, a teraz już sam nie wiem... Co się stanie? Użyją się 2 itemy.Ludzie widzę że nie rozumiecie
Chodzi Ci o coś takiego, że masz jakiś item z 2 mocami których się używa na E to za pierwszym razem wyskoczy Ci menu którą moc chcesz użyć?
Przykład jak jest teraz:
Mamy item np. z archami i duchem - co się stanie...no właśnie.
Jak dla mnie, to prawie jedno i to samo, chyba że masz coś konkretnie na myśli to napisz.Połączenie przedmiotów, a nie osiadanie dwóch. Ludzie, czytajcie!
KariiO
06.02.2011
Precyzyjniej:
Załóżmy że dostaję przedmiot który ma dwie moce których się używa na E (np. bag i totem) w tym momencie gdy nacisnę E oby dwa zadziałają a chciał bym temu zapobiec poprzez właśnie to menu...
Załóżmy że dostaję przedmiot który ma dwie moce których się używa na E (np. bag i totem) w tym momencie gdy nacisnę E oby dwa zadziałają a chciał bym temu zapobiec poprzez właśnie to menu...
sebul
06.02.2011
Tak sobie pomyślałem, że może dało by radę to i bez tego menu zrobić, po prostu w "check_magic" zrobić nową tablicę i zmieniać jej wartość przy każdym użyciu, tak żeby itemy (moce) nie użyły się dwa na raz. Tylko wtedy nie wybierało by się który item chcemy akurat wybrać, ale na sztywno wybierałby się jeden a potem drugi (za drugim kliknięciem). Może podam przykład
Nie testowane, ale powinno działać. A co do menu, to po prostu trzeba by je wywołać jakoś też chyba w "check_magic", ale już wstawić do niego różne moce, to ja nie wiem jak...
Użytkownik sebul edytował ten post 06.02.2011 12:09
public check_magic(id) //Redirect and check which items will be triggered
{
new sprawdz = 0;
if(player_b_meekstone[id] > 0 && !sprawdz) {
item_c4fake(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_fireball[id] > 0 && !sprawdz) {
item_fireball(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_ghost[id] > 0 && !sprawdz) {
item_ghost(id);
sprawdz = 1;
}
if(player_b_eye[id] != 0 && !sprawdz) {
item_eye(id);
sprawdz = 1;
}
(...)
return PLUGIN_HANDLED
}
Nie testowane, ale powinno działać. A co do menu, to po prostu trzeba by je wywołać jakoś też chyba w "check_magic", ale już wstawić do niego różne moce, to ja nie wiem jak...
Użytkownik sebul edytował ten post 06.02.2011 12:09
KariiO
06.02.2011
Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?
I tak dzięki +
I tak dzięki +
sebul
06.02.2011
No raczej tak.Rozumiem że jak bym chciał działać z menu to muszę wypisać wszystkie podwójne przykłady z mocami na E ?
A jeszcze co do tego mojego postu wyżej, to musisz pamiętać o dodaniu nowej tablicy, która sprawdza czy item został użyty, bo tak niektóre itemy będą blokować inne.
KariiO
06.02.2011
Opisał byś bardziej jak zrobić nową tablice
Tzn. gdzie ją zamontować , a to menu też byś umiał ?
Tzn. gdzie ją zamontować , a to menu też byś umiał ?
sebul
11.02.2011
Rób wszystko na przykładzieOpisał byś bardziej jak zrobić nową tablice
Tzn. gdzie ją zamontować
new bool:used_item[33]
Może jakbym kombinował, ale raczej nie, a przynajmniej nie mam czasu i nie chce mi się kombinować.a to menu też byś umiał ?
KariiO
12.02.2011
No ok mam ją ale co teraz ? Dać do check_magic czy przy każdej mocy jakoś osobno przypisywać ?
sebul
12.02.2011
Przy każdej mocy osobno, tam gdzie masz
i niżej przypisanie "1", czy "true" do "used_item[id]".
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 11:47
if(used_item[id])
i niżej przypisanie "1", czy "true" do "used_item[id]".
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 11:47
KariiO
12.02.2011
public item_hook(id) { if (used_item[id],used_itemx[id]>0) { hudmsg(id,2.0,"Haku mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_CONTINUE } new target = Find_Best_Angle(id,1000.0,false) if (!is_valid_ent(target)) { hudmsg(id,2.0,"Obiekt jest poza zasiegiem.") return PLUGIN_CONTINUE } AddFlag(id,Flag_Hooking) set_user_gravity(target,0.0) set_task(0.1,"hook_prethink",id+TASK_HOOK,"",0,"b") hooked[id] = target hook_prethink(id+TASK_HOOK) emit_sound(id,CHAN_VOICE,"weapons/xbow_hit2.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) used_item[id] = false return PLUGIN_HANDLED }Coś takiego wystarczy w każdym takim przedmiocie ?
sebul
12.02.2011
Nie... w ogóle takie coś nie ma prawa działać... Musisz pozamieniać "used_item" na tą nową tablicę, którą zrobiłeś i tak do każdego itemu gdzie masz "used_item".
KariiO
12.02.2011
Ok mam , i co dalej ?
W:
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.02.2011 13:15
W:
used_item[id] = truei
used_item[id] = falseZamienić tylko used_item ?
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.02.2011 13:15