Jak zrobić klase z niewidzialnością na nożu?
Sevox
29.01.2011
Witam, tak jak w temacie, jak zrobić klasie nie widzialność (1/255) na nożu? Będą plusy!
Karnerrr 29.01.2011
ehhh... juz to pisalem
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
Dodaj kod
zaraz po
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Użytkownik Karnerrr edytował ten post 29.01.2011 23:40
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
CurWeapon(id)
Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Użytkownik Karnerrr edytował ten post 29.01.2011 23:40
Sevox
30.01.2011
Karnerr czyli mój public ma wyglądać tak :
Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_GALIL) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa
kiver
01.02.2011
Nie, masz dodać tylko to
Użytkownik kiver edytował ten post 01.02.2011 23:00
if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Użytkownik kiver edytował ten post 01.02.2011 23:00
Goliath
02.02.2011
@UP: Jak to dodasz to będziesz niewidzialny na wszystkich broniach, nie tylko na nożu.
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }