←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Jak zrobić klase z niewidzialnością na nożu?

Zablokowany

  • +
  • -
Sevox - zdjęcie Sevox 29.01.2011

Witam, tak jak w temacie, jak zrobić klasie nie widzialność (1/255) na nożu? Będą plusy!
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 29.01.2011

napisz na pw to ci powiem.
Odpowiedz

Karnerrr - zdjęcie Karnerrr 29.01.2011

ehhh... juz to pisalem

Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję

CurWeapon(id)




Dodaj kod

if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA




zaraz po

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;




oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);



(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Użytkownik Karnerrr edytował ten post 29.01.2011 23:40
Odpowiedz

  • +
  • -
xyz? - zdjęcie xyz? 30.01.2011

daj .sma tutaj a jak nie chcesz rozpowszechniac to na pw
Odpowiedz

  • +
  • -
Sevox - zdjęcie Sevox 30.01.2011

Karnerr czyli mój public ma wyglądać tak :

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_GALIL) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	podkladajacy = id;
		

		
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa :/
Odpowiedz

  • +
  • -
kiver - zdjęcie kiver 01.02.2011

Nie, masz dodać tylko to
if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

Użytkownik kiver edytował ten post 01.02.2011 23:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 02.02.2011

@UP: Jak to dodasz to będziesz niewidzialny na wszystkich broniach, nie tylko na nożu.
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	podkladajacy = id;
		

		
	return PLUGIN_CONTINUE;

}
Odpowiedz
Zablokowany