1. Jak zmienić rzadkość wypadania itemu?
2. Czy można zrobić, aby po wyrzuceniu itemu np. "Marzenie TT" wyrzucało też broń AK47? Jeśli tak to jak?
Sory za błąd w temacie
Użytkownik Aqvis edytował ten post 28.01.2011 21:30
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.01.2011 21:28
Użytkownik Aqvis edytował ten post 28.01.2011 21:30
Napisano 28.01.2011 22:23
Napisano 28.01.2011 22:34
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));2.
ZmienUbranie(id, 1);Dodaj pod:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X) { Wyrzuc_AK(id) }
public Wyrzuc_AK(id) { new ammo, clip; new iWeaponID = get_user_weapon( id, ammo, clip ); if ( iWeaponID == CSW_AK47 ) { client_cmd( id, "drop" ); } }
Napisano 31.01.2011 16:46
random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)losuję 1/ilość wszystkich itemków -1...moim zdaniem chyba bd. trzeba dać kolejne losowanie czyli losuje czy w ogóle ma dać item np. 1/2 jeżeli 1 to kontynuacja czyli losowanie z itemków...
sizeof nazwy_przedmiotow-1Na np. :
2Czyli bd.:
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1,2));Szansa na item to pół na pół ( 50% ) nie jestem pewny jak to tu działa lecz możesz spróbować.
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych