Problem z odliczniem i zamrożeniem gracza
Lunatic
28.01.2011
Witam.
Mój problem polega na tym, że nie mogę zmienić szybkości gracza. Robię odliczanie i chciałbym przykładowo aby w ostatniej sekundzie gracza zamroziło.
Zrobiłem dwa pomocnicze napisy, aby zobaczy co jest nie tak i zauważyłem, że napis "Przed" się wyświetla ale już "Po" nie a gracz nie jest zamrożony.
Proszę o szybką i sprawną pomoc.
Użytkownik Lunatic edytował ten post 28.01.2011 13:28
Mój problem polega na tym, że nie mogę zmienić szybkości gracza. Robię odliczanie i chciałbym przykładowo aby w ostatniej sekundzie gracza zamroziło.
Zrobiłem dwa pomocnicze napisy, aby zobaczy co jest nie tak i zauważyłem, że napis "Przed" się wyświetla ale już "Po" nie a gracz nie jest zamrożony.
Proszę o szybką i sprawną pomoc.
#include <amxmodx>
#include <fun>
new time_s = 10
public plugin_init() {
register_clcmd("say /test","odliczanie");
}
public odliczanie(id)
{
set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
show_hudmessage(0, "%i", time_s);
--time_s;
if(time_s == 1) {
client_print(0, print_chat, "Przed");
set_user_maxspeed( id, 0.1 )
client_print(0, print_chat, "Po");
}
if(time_s >= 1)
{
set_task(1.0, "odlicznie")
}
}
Użytkownik Lunatic edytował ten post 28.01.2011 13:28
DarkGL
28.01.2011
#include <amxmodx> #include <fun> new time_s = 10 public plugin_init() { register_clcmd("say /test","odliczanie"); } public odliczanie(id) { set_hudmessage(179, 0, 0, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10); show_hudmessage(0, "%i", time_s); --time_s; if(time_s > 1){ set_task(1.0, "odlicznie",id) } else { zamrozenie(id); } } public zamrozenie(id){ set_user_maxspeed( id, 0.1 ) }