Witam, potrzebuje plugin który gdy zacznie się runda wyrzuca wszystkim bronie (wszystkie jakie mają) oprócz noża. Więc chodzi o to aby gracz mógł mieć tylko nóż.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wyrzucanie broni
Temat rozp.
Gufinsky
, 27.01.2011 20:25
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.01.2011 20:25
#2
Napisano 27.01.2011 20:36
test
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "ROUND START DROP WEAPONS" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AUTHOR" new weapondrop; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); weapondrop = register_cvar("amx_weapondrop", "1") } public fwHamPlayerSpawnPost() { if(!get_pcvar_num(weapondrop)) { static iPlayers[32], iNum get_players(iPlayers, iNum, "ha") for( new i; i < iNum; i++ ) fm_strip_user_weapons(iPlayers[i]) } } stock fm_strip_user_weapons(index) { new weapon = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip")) if(!pev_valid(weapon )) return PLUGIN_CONTINUE dllfunc( DLLFunc_Spawn, weapon) dllfunc( DLLFunc_Use, weapon, index) engfunc( EngFunc_RemoveEntity, weapon) return PLUGIN_HANDLED } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
#3
Napisano 27.01.2011 20:42
Niestety nie działa ;x
+ za chęci.
+ za chęci.
#4
Napisano 27.01.2011 21:35
proszę
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych