Jak Ograniczyć Życie oraz Obrażenia od int...
Lolp 27.01.2011
Tak jak w Temacie
Ograniczanie Życia
Szukamy:
Teraz Obrażenia od Inteligencji, od Rakiet, Dynamitów i Min, oraz Leczenie.
Szukamy:
ZAKAZ KOPIOWANIA BEZ ZGODY AUTORA!
Ograniczanie Życia
Szukamy:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(zdrowie_gracza[id]*1.4);i Zamieniamy na :
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = min(xxx, zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(zdrowie_gracza[id]*1.4));(Tam gdzie xxx Ilość HP które chcemy mieć maksymalnie)
Teraz Obrażenia od Inteligencji, od Rakiet, Dynamitów i Min, oraz Leczenie.
Szukamy:
55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])Zamieniamy na:
min(xxx, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]))w miejsce xxx Obrażenia maksymalne jakie chcemy mieć z Rakiet itp
ZAKAZ KOPIOWANIA BEZ ZGODY AUTORA!
KevinMagic
27.02.2011
Czy mi sie zdaje, czy zapomniales dodac
new min = ...
... = cos tam dodac.
Użytkownik KevinMagic edytował ten post 27.02.2011 18:40
new min = ...
... = cos tam dodac.
Użytkownik KevinMagic edytował ten post 27.02.2011 18:40
BraciiK 06.03.2011
a nie prosciej by bylo zrobic tak:
w miejsce xxx wstaw licze , ile mozna dac maxymalnie punktow w daną statystke ?{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<xxx)
inteligencja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<xxx)
zdrowie_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<xxx)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<xxx)
kondycja_gracza[id]++;
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
}
Goliath
06.03.2011
@UP: Nie, bo to nie ogranicza ilości punktów w dane statystyki, tylko ogranicza życie i obrażenia.
Goliath
16.09.2011
Bo funkcje min i max działa tylko na liczbach całkowitych. Trzeba zamiast tego użyć floatmin i floatmax
Użytkownik Goliath edytował ten post 16.09.2011 16:21
Użytkownik Goliath edytował ten post 16.09.2011 16:21
Lolp 08.01.2012
Wszystko dziala, to nie jest mnoznik tylko Ile obrazen ma zadawac maksymalnie.