1. Upgrade
2. Sol
3. Zal
Probowałem to zmienić na własną rekę ale wyszło mi tak ze pod 3 był losowy item a 2 nie dzialała
Użytkownik flamaster edytował ten post 27.01.2011 11:36
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.01.2011 11:35
Użytkownik flamaster edytował ten post 27.01.2011 11:36
Napisano 27.01.2011 12:12
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r$9000^n\w2. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<8) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych