Dźwięk przy wejsciu w /rune
Agent
26.01.2011
Jak zrobić aby po wejsciu w np. /rune był jakis dźwięk ?
1. W funkcji, która jest wywoływana przez komendę say /rune umieszczamy kod do odtworzenia dźwięku ;] np. dla wav pliku:
client_cmd(killer, "spk serwer/rune/menu.wav")2. W precache musisz zainicjować pobieranie jeżeli to nie jest domyślny dźwięk. Np.
public plugin_precache() { precache_sound("serwer/rune/menu.wav") }
Użytkownik Agent edytował ten post 26.01.2011 16:07
strikepremium 26.01.2011
Mozna prosic dokłądniej ?
bo nie moge znalezc
edit:
dobrze bo 1 error :
Użytkownik strikepremium edytował ten post 26.01.2011 20:06
bo nie moge znalezc
edit:
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
public plugin_precache()
{
precache_sound("diablo/menu.wav")
}
}
dobrze bo 1 error :
assumed zero?
Użytkownik strikepremium edytował ten post 26.01.2011 20:06
Drewno. 26.01.2011
Przypadkowo źle edytowałem post i nie moge go naprawić,ponieważ nagle jest tego bardzo dużo itd. .Proszę o usunięcie mojego postu przez administratora.
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.01.2011 22:28
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.01.2011 22:28
Goliath
27.01.2011
Tak to ma wyglądać:
Użytkownik Goliath edytował ten post 27.01.2011 11:22
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav") return PLUGIN_HANDLED }Potem znajdź to:
public plugin_precache() { (...) }I dopisz (pomiędzy klamrami) to:
precache_sound("diablo/menu.wav");
Użytkownik Goliath edytował ten post 27.01.2011 11:22
Drewno. 28.01.2011
public buyrune(id)[/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"]{
client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav") [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] new text[513] [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] show_menu(id, keys, text) [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] return PLUGIN_HANDLED [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"]}
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 16:13
Drewno. 28.01.2011
napisałbym ci,ale kurcze coś się pieprzy mi z kopiowaniem tekstu;/ Ale opisze ci jak to masz zrobic
Pod public buyrune(id) nad new text[513] dodaj
client_cmd(id,"spk sound/diablo/menu")
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 16:49
Pod public buyrune(id) nad new text[513] dodaj
client_cmd(id,"spk sound/diablo/menu")
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 16:49
Drewno. 28.01.2011
a jaki format tego dźwięku masz w folderze - .wav czy .mp3 bo mialem tak samo przy dodawaniu dzwieku przy zdobywaniu lvl,mialem zly format dzwieku,ale mimo tego sie sciagalo,sprawdz czy masz .wav czy .mp3 jak masz prawidlowy format to ja nie wiem;/