System Many, Punktów, Złota
dRaq
25.01.2011
Krótko, zwięźle, 1 Kill = 1 Pkt
Żeby to miało jakiś sens proponuję dorobić do tego sklep
Kod w "znajdź" oparty jest na czystej wersji bez dodatków
Zapis MySQL
Dodanie zmiennej:
Tworzenie komórek w tabeli:
Zapis:
Odczyt z tabeli:
Dodanie 1 pkt po zabiciu:
Hud z ilością PKT:
Możliwe że o czymś zapomniałem, bo jest późno i chce mi się spać -.-
Jako że Wy na początku pomagaliście mi, to ja postanowiłem zrobić coś dla Was
Sklep by KariiO:
Kliknij , aby podziękować KariiO
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 22.04.2011 00:01
Żeby to miało jakiś sens proponuję dorobić do tego sklep
Kod w "znajdź" oparty jest na czystej wersji bez dodatków
Zapis MySQL
Dodanie zmiennej:
Spoiler
Tworzenie komórek w tabeli:
Spoiler
Zapis:
Spoiler
Odczyt z tabeli:
Spoiler
Dodanie 1 pkt po zabiciu:
Spoiler
Hud z ilością PKT:
Spoiler
Możliwe że o czymś zapomniałem, bo jest późno i chce mi się spać -.-
Jako że Wy na początku pomagaliście mi, to ja postanowiłem zrobić coś dla Was
Sklep by KariiO:
Kliknij , aby podziękować KariiO
Spoiler
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 22.04.2011 00:01
MARIO2010 25.01.2011
Ok załóżmy ze dodałem to do swojego diablo i co z tego jak ktoś uzbiera np. 30 punktów coś za to kupi czy jak ???
sebul
26.01.2011
Jak dla mnie nie potrzebnie zapisywać to "złoto" na sql, bo po co, skoro do tego chyba lepiej będzie wykorzystać vault? Danych do przetrzymywania mało, więc i nawet przy dużej ilości graczy nie powinno nic zamulać, ani nie powinno być żadnych kłopotów z wczytaniem tego.
KariiO
26.01.2011
Jak by ktoś chciał ułatwienie do sklepu możesz dodać do tuta:
Standardowy sklep używa funkcji od pobierania takiej:
mana[id] - zmieniamy na swoje...
I zamiast tego w norm. sklepie:
Malusieńki tut jak by ktoś sam nie umiał sobie poradzić ;]
Standardowy sklep używa funkcji od pobierania takiej:
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount) { if (cs_get_user_money(id) >= amount) { cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount) return true } else { hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota !") return false } return false }Nowy sklep za np. mane:
public UTIL_Buyformana(id,amount) { if (mana[id] >= amount) { mana[id]-=amount return true } else { hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle many !") return false } return false }
mana[id] - zmieniamy na swoje...
I zamiast tego w norm. sklepie:
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))Dajemy to:
if (!UTIL_Buyformana(id,ilosc))
Malusieńki tut jak by ktoś sam nie umiał sobie poradzić ;]
strikepremium 26.01.2011
diablo.sma(6389) : error 017: undefined symbol "mana" diablo.sma(6389) : warning 215: expression has no effect diablo.sma(6389) : error 001: expected token: ";", but found "]"Mana nie identyfikuje ?! Czy ocb ?
Użytkownik strikepremium edytował ten post 26.01.2011 12:55
MARIO2010 26.01.2011
pisze ze wspolnika konto od niego na kompie jestem :
if (mana[id] >= amount)
dRaq
26.01.2011
Chodzi o ten sklep?
Jak robiłeś według poradnika(kopiowałeś wszystko)
To zamiast mana[id] wstaw player_pkt[id]
// Po plusie wnioskuję że pomogło ;D
Użytkownik Skrzato edytował ten post 26.01.2011 17:00
Jak robiłeś według poradnika(kopiowałeś wszystko)
To zamiast mana[id] wstaw player_pkt[id]
// Po plusie wnioskuję że pomogło ;D
Użytkownik Skrzato edytował ten post 26.01.2011 17:00
szczepaneto 26.01.2011
nice plusiki a jak w tym sposobie dodać te pkt za dmg np ?
Dodano 26 styczeń 2011 - 22:33:
aa i jeszcze dodam coś od siebie
Dodano 26 styczeń 2011 - 22:33:
aa i jeszcze dodam coś od siebie
if(player_class[id]!=Paladyn) { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPunkty: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id], player_pkt[id]) } else { set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i^n(%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i^nPunkty: %i",get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",JumpsLeft[id],JumpsMax[id], player_item_name[id], item_durability[id], player_pkt[id]) }to jest rozwiązanie dla osób z hudem jak na cod
dRaq
30.01.2011
Jeżeli chodzi o sklep, ja osobiście zrobiłem go na takiej samej zasadzie jak menu klas. Jak dla mnie wygodniej ;D
Onyke
12.02.2011
Jak zrobić żeby każda klasa miała wspólną mane ?
Tzn że np zdobędziesz 20 many na Lowcy to masz też 20 many na Ninji ?
Tzn że np zdobędziesz 20 many na Lowcy to masz też 20 many na Ninji ?
sebul
12.02.2011
Zrobić zapis nie na klasę i nick/ip/steam tylko na sam nick/ip/steam? I potem najlepiej skorzystać z vaulta, albo z drugiego zapisu do tabeli.
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 16:09
Użytkownik sebul edytował ten post 12.02.2011 16:09
master245 13.02.2011
a mi po dodaniu tego nie zapisuje sie lvl ;[
Da rade zrobic na nvault??
Da rade zrobic na nvault??
sebul
13.02.2011
Tak da, gdzieś na forum jest to ładnie pokazane na przykładzie coda (szukaj w dziale coda).
ptk. 14.02.2011
a mi po dodaniu tego nie zapisuje sie lvl ;[
Dokładnie mam to samo ... Co jest źle ?? w saveXP ??
efee
15.02.2011
A jak zmienic savexp jak mam takie
@edit Poradzilem sobie
Użytkownik efee edytował ten post 15.02.2011 15:12
public SaveXP(id)
{
if(g_boolsqlOK)
{
if(!is_user_bot(id) && player_xp[id]!=player_xp_old[id])
{
new name[64]
new ip[64]
new sid[64]
get_user_name(id,name,63)
replace_all ( name, 63, "'", "Q" )
replace_all ( name, 63, "`", "Q" )
get_user_ip(id, ip ,63,1)
get_user_authid(id, sid ,63)
if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==0)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `ip`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`pak`='%i',`kas`='%i',`dam`='%i',`men`='%i',`agi`='%i' WHERE `nick`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,ip,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_expstat[id],player_kas[id],player_dama[id],player_men[id],player_agility[id],name,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==1)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`sid`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`pak`='%i',`kas`='%i',`dam`='%i',`men`='%i',`agi`='%i' WHERE `ip`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,sid,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_expstat[id],player_kas[id],player_dama[id],player_men[id],player_agility[id],ip,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
else if(get_cvar_num("diablo_sql_save")==2)
{
new q_command[512]
format(q_command,511,"UPDATE `%s` SET `nick`='%s',`ip`='%s',`lvl`='%i',`exp`='%i',`str`='%i',`int`='%i',`dex`='%i',`pak`='%i',`kas`='%i',`dam`='%i',`men`='%i',`agi`='%i' WHERE `sid`='%s' AND `klasa`='%i' ",g_sqlTable,name,ip,player_lvl[id],player_xp[id],player_strength[id],player_intelligence[id],player_dextery[id],player_expstat[id],player_kas[id],player_dama[id],player_men[id],player_agility[id],sid,player_class[id])
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"Save_xp_handle",q_command)
}
player_xp_old[id]=player_xp[id]
}
}
else sql_start()
return PLUGIN_HANDLED
}
@edit Poradzilem sobie
Użytkownik efee edytował ten post 15.02.2011 15:12
Juma
24.02.2011
Wrr.. Coś mi zapis expa nie śmiga, próbowałem na kilka sposobów i nici..
Może ktoś coś poradzi kto sobie z tym poradził, bo to nie na moją główkę
Głupi "jako tako" to ja nie jestem, a nie mam pojęcia o co tu chodzi..
Wszystko zrobiłem jak książka, a właściwie poradnik pisze, ładnie poprzepisywałem (nie kopiowałem) wszystko, a tu benc.. Wykasowałem tabele w SQL'u, zmiana mapy rzecz jasna.. I co ? Nic nie zapisuje. Wczytać - Tak. Zapisać - Nie. I to nie tylko mane, a wszystko. Usuwając public'a SaveXP wszystko śmiga jak powinno, rzecz jasna bez many :-P. Może ktoś poradzi ?
Użytkownik Juma edytował ten post 24.02.2011 22:47
Może ktoś coś poradzi kto sobie z tym poradził, bo to nie na moją główkę
Głupi "jako tako" to ja nie jestem, a nie mam pojęcia o co tu chodzi..
Wszystko zrobiłem jak książka, a właściwie poradnik pisze, ładnie poprzepisywałem (nie kopiowałem) wszystko, a tu benc.. Wykasowałem tabele w SQL'u, zmiana mapy rzecz jasna.. I co ? Nic nie zapisuje. Wczytać - Tak. Zapisać - Nie. I to nie tylko mane, a wszystko. Usuwając public'a SaveXP wszystko śmiga jak powinno, rzecz jasna bez many :-P. Może ktoś poradzi ?
Użytkownik Juma edytował ten post 24.02.2011 22:47