Problem ze komplitowaniem juzefa
Nevv 22.01.2011
Witam
Mam Problem ze komplitowaniem Klasy Jezus
Pomoże ktoś. Bardzo proszę
Mam Problem ze komplitowaniem Klasy Jezus
Pomoże ktoś. Bardzo proszę
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Jezus"; new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_perk_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Perk %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", perk_name); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) ma_perk[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_perk[id]) return; if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Gufinsky
22.01.2011
Kompletnie pomieszałeś perk z klasą.
Poprawiłem Ci kawałek.
Musisz tylko to poprawić:
Poprawiłem Ci kawałek.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <codmod> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Jezus"; new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", nazwa); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Musisz tylko to poprawić:
if(get_user_button(id) & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
Nevv 23.01.2011
dalej jest error
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_jezus.sma(46) : error 017: undefined symbol "get_user_button"
codclass_jezus.sma(47) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_jezus.sma(49) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
3 Errors.
Could not locate output file codclass_jezus.amxx (compile failed).
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
codclass_jezus.sma(46) : error 017: undefined symbol "get_user_button"
codclass_jezus.sma(47) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
codclass_jezus.sma(49) : error 017: undefined symbol "set_rendering"
3 Errors.
Could not locate output file codclass_jezus.amxx (compile failed).
Gufinsky
23.01.2011
Masz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Jezus"; new const opis[] = "Niewidocznosc z nozem"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostal stworzony przez www.KaraTornia.pl", nazwa); if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */