Moce 1/? wbudowane w klase
LoleczeQ
22.01.2011
Witam mam ogromny problem.
1. Dodałem moce do klas np. oślepienie 1/4, z granata 1/4, ze snajperki 1/3 itd. i ZAWSZE jest ta moc tak jakby była 1/1 tzn. z każdym pociskiem oślepia, każdym granatem zabija itd.
W menu klas:
2. Dodałem moc klasie by mogła ożywiać i nie wiem co jest nie tak... Wszystkie klasy mogą ożywiać.
w menu klas wyzerowane i pod klasą:
Bardzo proszę o pomoc. Sam już nie wiem co o tym myśleć... >.< ;(
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:01:
Bardzo proszę o pomoc, w ciągu 1 godziny muszę to naprawić... ;/
1. Dodałem moce do klas np. oślepienie 1/4, z granata 1/4, ze snajperki 1/3 itd. i ZAWSZE jest ta moc tak jakby była 1/1 tzn. z każdym pociskiem oślepia, każdym granatem zabija itd.
public RoundStart(}
/Nekromanta//
if(player_class[i] == Nekromanta) snajperka[i] = 3
else snajperka[i] = 0
W menu klas:
snajperka[id] = 0
switch(key)
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
snajperka[id] = 3
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
2. Dodałem moc klasie by mogła ożywiać i nie wiem co jest nie tak... Wszystkie klasy mogą ożywiać.
public RoundStart()
//Moja Klasa//
if(player_class[i] == MojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
w menu klas wyzerowane i pod klasą:
case 2:
{
player_class[id] = MojaKlasa
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
Bardzo proszę o pomoc. Sam już nie wiem co o tym myśleć... >.< ;(
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:01:
Bardzo proszę o pomoc, w ciągu 1 godziny muszę to naprawić... ;/
LoleczeQ
22.01.2011
Nie, nie są bo nie dałem ich jako item. Dodać ?
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:14:
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:15:
Rozumiem, że mam zamienić na coś takiego tak ?
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:14:
public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
Dodano 22 styczeń 2011 - 19:15:
Rozumiem, że mam zamienić na coś takiego tak ?
public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
odrodzenie[id] = 0
bc_jumpx[id] = 0
dlugieskoki[id] = 0
teleportnoz[id]= 0
odrodzenie[id] = 0
wampirzedmg[id] = 0
redukowaniedmg[id] = 0
c_theif[id] = 0
oslepienie[id] = 0
granacik[id] = 0
snajperka[id] = 0
dodaniedmg[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])
skilltree(id)
set_speedchange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
KariiO
22.01.2011
Można to zrobić prościej o to formuła:
Na górze:
I dodajesz pod tym:
Na górze musisz wszystkie zerować , 1 oznacza 1/1 jak by co
Na górze:
new bronie[33][31]Na sam dół sma:
public natychmiastowe_zabicie(attacker_id,id,weapon) { if (bronie[attacker_id][weapon] > 0) { if (random_num(1,bronie[attacker_id][weapon]) == 1) { new weaponname[32]; get_weaponname( weapon, weaponname, 31 ); replace(weaponname, 31, "weapon_", "") UTIL_Kill(attacker_id,id,weaponname) } } }Szukasz:
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)Dodajesz pod:
natychmiastowe_zabicie(attacker_id,id,weapon)W "menu klas" szukasz:
g_haskit[id] = 0(czy jak to tam się nazywa...)
I dodajesz pod tym:
bronie[id][CSW_AK47] = 0A pod klasę:
bronie[id][CSW_AK47] = 1AK47-logiczne nazwa broni , tylko tu zmieniasz nazwę np. M4A1.
Na górze musisz wszystkie zerować , 1 oznacza 1/1 jak by co