Chodzi mi o to gracz biegnie z tym bytem klika "E" i byt ten zostaje rzucony przez gracza w kierunku którym celował. (chodzi mi oto, żeby się nie teleportował)
To co mi dałeś nie działa jak chciałem, gdyż jeśli dotknę tego bytu to znika podemna i nie mogę się ruszać.
Funkcja wygląda tak:
public ForwardPlayer( iPlayer, iByt )
{
set_pev( iByt, pev_iuser2, get_user_team( iPlayer ) );
new Float:flVelocity[ 3 ];
velocity_by_aim( iPlayer, 500, flVelocity );
set_pev( iByt, pev_velocity, flVelocity );
new szName[ 32 ];
get_user_name( iPlayer, szName, charsmax( szName ) );
set_pev( iByt, pev_target, szName );
set_pev( iByt , pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( iByt, pev_aiment, iPlayer );
}
A w plugin_init dałem tak:
register_touch( "player", Byt, "ForwardPlayer" );
Edited by daniosik, 25.01.2011 21:38.