public StworzApteczke(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Mozesz uzyc tylko jednej apteczki na runde!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(inteligencja_gracza[id] < 1) client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic apteczke, zwieksz inteligencje!"); ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Apteczka"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); return PLUGIN_CONTINUE; } public ApteczkaThink(ent) { new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new totem_dist = 300; new totem_heal = 25; if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); FVecIVec(forigin,origin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new zdrowie = get_user_health(pid); new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_gracza[pid]; if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.6); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ); new Float:forigin[3], origin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); FVecIVec(forigin,origin); //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; }
Mam taki problem: Powyższy kod przedstawia moja apteczke (totem leczacy) wszystko ladnie dziala totem leczy, ale jak wlaczylem podbot zeby przetestowac apteczke to gdy ja wlaczylem to bedace w jej zasiegu podboty od razu padly trupem. Wie ktos co jest zle w tym kodzie ze tak sie dzieje. Mam wewnetrzne IP wiec nie mam jak inaczej sprawdzic , tylko na podbot. Czy jeśli boty mi zabija w ten sposob to graczy na serwerze tez tak bedzie??
Z góry dziękuję za pomoc.