←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Niewiem jak zmiejszyc int na Cod

Zablokowany

  • +
  • -
MasloG - zdjęcie MasloG 21.01.2011

Witam.

Mam problem jak zmiejszyc inteligencje na cod w jednej klasie bo jest straszne zamieszanie oto wycinek z sma. Chce zmiejszyc jedynie int i te pkt z int rozdzielic na sile zwinnosc i zrecznosc. Lecz przy skompilowaniu wyskakuje blad jesli mogl by mi ktos to przerobic będę z gory wdzieczny niewiem czy tylko tyle trzeba ale chyba tak Jeśli bedzie trzeba cos jeszcze to podam ;)

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100){
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<500){
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<500){
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<500){
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
}
case 4:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (inteligencja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 5:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (zdrowie_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety")
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 6:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (wytrzymalosc_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 7:
{
if(punkty_gracza[id] < 10){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Masz za malo punktow");
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (kondycja_gracza[id]+10 > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=10
punkty_gracza[id] -= 10;
}
}
case 8:
{
if (inteligencja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 100 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
punkty_gracza[id]=100-inteligencja_gracza[id];
inteligencja_gracza[id] = 100;
}
else
{
inteligencja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 9:
{
if (zdrowie_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom sily osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-zdrowie_gracza[id];
zdrowie_gracza[id] = 500;
}
else
{
zdrowie_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 10:
{
if (wytrzymalosc_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-wytrzymalosc_gracza[id];
wytrzymalosc_gracza[id] = 500;
}
else
{
wytrzymalosc_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
case 11:
{
if (kondycja_gracza[id]+punkty_gracza[id] > 500 ){
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] ^x03Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
punkty_gracza[id]=500-kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id] = 500;
}
else
{
kondycja_gracza[id]+=punkty_gracza[id]
punkty_gracza[id] = 0;
}
}
}


Gdy Pozmienialem pkt inteligencji na 100 i gdy kompiluje wyskakuje mi taki błąd:

Dołączona grafika

Dodano 22 styczeń 2011 - 10:32:
Refresh
Użytkownik MasloG edytował ten post 22.01.2011 10:43
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 22.01.2011

Pobierz załącznik, wrzuć do compiler/include.

I się skompiluje :)
Odpowiedz

  • +
  • -
MasloG - zdjęcie MasloG 22.01.2011

Skompilowalo sie ale dalej moge dawac w int 500 pkt a ja chce to ograniczyc do 100 Daje w zalaczniku to sma prosil bym o pomoc w przerobieniu tego

Załączone pliki


Użytkownik MasloG edytował ten post 22.01.2011 12:17
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 22.01.2011

Zobacz to.
Odpowiedz

  • +
  • -
MasloG - zdjęcie MasloG 22.01.2011

to samo dalej moge ladowac w inteligenjce po 500 pkt ;x moze jak cos to podaj gg a jak nie znajdziemy problemu jak to zrobic to dalej bedziemy pisac o pomoc ?
Odpowiedz
Zablokowany