Jak zrobić, aby byt na mapie uruchomił funkcję pluginu amxx ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
Coś wywołującego funkcję .amxx
Started By Zardziol, 21.01.2011 19:03
9 replies to this topic
#1
Posted 21.01.2011 19:03
#2
Posted 21.01.2011 19:30
Byt ma pole target więc jedynie to możesz wykorzystać
#3
Posted 21.01.2011 20:28
coś jaśniej ?
(bo chce zrobić takiego ludzika (sklep) jak na pokemodzie)
(bo chce zrobić takiego ludzika (sklep) jak na pokemodzie)
#4
Posted 21.01.2011 20:31
tego ludka na pokemodzie to realizuje plugin po prostu łapiąc touch gracza i enta
#5
Posted 21.01.2011 20:44
a jakieś info jak to zrobić ?
#6
Posted 21.01.2011 22:04
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Counter-Strike -> Mapy
do
Scripting -> Pytania
Ten temat został przeniesiony z forum:
Counter-Strike -> Mapy
do
Scripting -> Pytania
#7
Posted 21.01.2011 22:07
How To: Make a perfect NPC - AlliedModders ( http://forums.allied...ead.php?t=11756 )(bo chce zrobić takiego ludzika (sklep) jak na pokemodzie)
#8
Posted 22.01.2011 07:12
dzięki ,
co zrobić żeby ten npc nie pływał
co zrobić żeby npc po przywołaniu nie pokazywał od razu funkcji give_wepon(ent) tylko dopiero po wywolani komendy +sklep w trakcie patrzenia na npc
co zrobić żeby ten npc nie pływał
co zrobić żeby npc po przywołaniu nie pokazywał od razu funkcji give_wepon(ent) tylko dopiero po wywolani komendy +sklep w trakcie patrzenia na npc
Edited by Zardziol, 22.01.2011 07:46.
#9
Posted 22.01.2011 10:37
1. musisz mu inną animację ustawić
2. nie rozumiem. jak npc może "pokazywać" funkcję ?
Chodzi ci o to, że od razu otrzymuje broń ?
Jak tak to zastosuj wywołanie
2. nie rozumiem. jak npc może "pokazywać" funkcję ?
Chodzi ci o to, że od razu otrzymuje broń ?
Jak tak to zastosuj wywołanie
give_weapon(ent)w innym miejscu (tylko pamiętaj przechowywać zmienną globalnie, żeby ent nie zaginął ci po utworzeniu npc'a.
#10
Posted 22.01.2011 10:44
nie o to mi chodziło ale się przyda , dzięki
chodziło mi o to że jeśli patrzymy sie na npc i patrząc na niego naciśniemy "E" to wyświetla się funkcja "public sklep(id)"
A public sklep(id) to będzie taki sklep z itemkami.
chodziło mi o to że jeśli patrzymy sie na npc i patrząc na niego naciśniemy "E" to wyświetla się funkcja "public sklep(id)"
A public sklep(id) to będzie taki sklep z itemkami.