Zoom jak w AUG
qarles
20.01.2011
Witam. Mam taka prosbe. Mianowice potrzebuje rady co zrobic by miec zooma w niektorych broniach na serwie CoD MoD. Chodzi mi o to, zeby zoom byl jak w AUG i wazne jest to zebym mogl zdefiniowac dokladnie w ktorych broniach i dla ktorej klasy postaci. Próbowałem w ten spobób ale wyskakują errory:
Przy kompilacji na plik .amxx wyskakuja erory ze jakies niewlasciwe polecenia w tych linijkach wszystkich.
Z góry dziękuję za pomoc.
public client_PreThink (id) { new weapon1 = get_user_weapon(id) if (button2 && IN_ATTACK2 && player_class[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){ if(weapon1 == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } } }
Przy kompilacji na plik .amxx wyskakuja erory ze jakies niewlasciwe polecenia w tych linijkach wszystkich.
Z góry dziękuję za pomoc.
Goliath
21.01.2011
Dodajesz to w .sma klasy czy w silniku?
Wszystkie weapon1, zmień na weapon, player_class[id] zmień na klasa_gracza[id] (jeśli dodajesz w .sma klasy, zmień player_class[id]==CMPro na ma_klase[id]), na początku publicu dopisz:
Wtedy powinno się skompilować. Na przyszłość pokazuj, jakie błędy ci się pojawiają, to będzie łatwiej je naprawić.
Wszystkie weapon1, zmień na weapon, player_class[id] zmień na klasa_gracza[id] (jeśli dodajesz w .sma klasy, zmień player_class[id]==CMPro na ma_klase[id]), na początku publicu dopisz:
new button2 = get_user_button(id);
Wtedy powinno się skompilować. Na przyszłość pokazuj, jakie błędy ci się pojawiają, to będzie łatwiej je naprawić.
qarles
21.01.2011
Ja dodaje to w pliku qtm_codmod.sma:
Dodano 21 styczeń 2011 - 20:57:
Problem rozwiazany. Działający kod:
Użytkownik qarles edytował ten post 21.01.2011 20:58
public client_PreThink (id) { new button2 = get_user_button(id); new weapon = get_user_weapon(id) if (button2 && IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) && IN_ATTACK2)){ if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } } }I w ten sposób to dziala tylko jest maly problem, a mianowicie zoom mi sie daje przy wcisnieciu obojetnie jakiego klawisza tzn. jak klkne np w zeby isc do przodu to jak raz klikne to jest zoom jak znowu nacisne w to oddala i tak przy kazdym przycisku... jak to zmienic zeby bylo tylko na PPM??
Dodano 21 styczeń 2011 - 20:57:
Problem rozwiazany. Działający kod:
public client_PreThink (id) { new button2 = get_user_button(id); new weapon = get_user_weapon(id) if (button2 & IN_ATTACK2 && klasa_gracza[id]==CMPro && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){ if(weapon == CSW_AK47 || weapon == CSW_M4A1){ if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1) } } }
Użytkownik qarles edytował ten post 21.01.2011 20:58