Robię sklepik chce dodać do niego Bronie z większym DMG i innym wyglądem.
Problem jest w tym że zamiast podmieniać jeden model podmienia wszystkie. (powiedzmy że mamy usp+knife wybieramy inny model AK i wszystkie bronie zamieniają się właśnie w AK)
Oto jak podmieniam bronie:
Tablice:
new AK_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_golden_ak47.mdl"
new AK_P_MODEL[64] = "models/cs_dreams/p_golden_ak47.mdl"
new DGL_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_golden_deagle.mdl"
new SCOUT_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_scout.mdl"
new AWP_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_awp.mdl"
new MP_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_dual_mp5.mdl"
new KNIFE_V_MODEL[64] = "models/cs_dreams/v_knife_new.mdl"
Forward+event
register_forward(FM_SetModel, "checkModel");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
CurWeapon:
public CurWeapon(id){
new WeaponNum = read_data(2)
checkModel(id, read_data(2))
}
checkModel:
public checkModel(id, weaponid)
{
switch (weaponid)
{
case CSW_AK47: {
if(goldenak[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, AK_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
case CSW_DEAGLE: {
if(goldendgl[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, DGL_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
case CSW_SCOUT: {
if(scoutdmg[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
case CSW_AWP: {
if(awpmaster[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, AWP_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
case CSW_MP5NAVY: {
if(mp5dmg[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, MP_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
case CSW_KNIFE: {
if(knife[id])
set_pev(id, pev_viewmodel2, KNIFE_V_MODEL)
else return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
co znów odwaliłem że nie działa?
Pozdrawiam!
Edited by AmD, 19.01.2011 15:36.