←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Generator expa

Locked

  • +
  • -
badura's Photo badura 17.01.2011

Witam

Szukam generatora expa do CoD'a starego abym mogl zwiekszyc do 1001 LVL'a i aby jak ustawie w cvarach szybki exp aby sie strasznie nie bugowalo tzn jak ma sie nadmiar expa to przestaje leciec ;/

proszę o szybka odpowiedz ;)
Quote

  • +
  • -
b0niek's Photo b0niek 17.01.2011

http://www.darkgl.am...y/generate.html

Jedyny jaki znam.
Quote

  • +
  • -
badura's Photo badura 17.01.2011

Robilem tam lecz wlasnie wystepowaly bugi w postaci zatrzymanego expa ; / a ustawialem 1001 lvl i na 1 ;/
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 17.01.2011

Domyślam się, że jednej ważnej rzeczy nie zmieniłeś:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;

Zamiast 201 wstawiasz swój max level.
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 17.01.2011

można tez użyć tablicy z nowego cod moda ... czyli:
dodać na koniec sma

public DoswiadczeniePoziomu(poziom)
return power(poziom, 2)*150;

i w public SprawdzPoziom(id)
zmien to:

while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])

na:

while(doswiadczenie_gracza[id] >= DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]))

i tylko limit zmienić z 201 na 1001
i caly public PokazInformacje(id)
zmien na to:

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], DoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Quote

  • +
  • -
badura's Photo badura 18.01.2011

tylko nie chodzi o to ze lvl nie dziala bo dziala tylko ze przy expie czasem sie blokuje i nie chce leciec dalej
Quote

  • +
  • -
Change's Photo Change 18.01.2011

Właśnie o tym napisali Ci kilka postów wyżej.
Quote

  • +
  • -
badura's Photo badura 18.01.2011

heh zmienilem uzylem tego generatora exp'a w drugim poscie i jakos dziala thx do zamkniecia i oczywiwscie plusy ;P
Quote
Locked