Funkcja na wywołanie danej animacji modelu.
Drewno. 16.01.2011
Czy w AMXX istnieje funkcja,która pozwala,jeśli ma się model np. kuszy,to jeśli się naciśnię R,to trwa przeładowywanie?Bo chcę że jak naciśnie się R,a nie przetrzymuję...to żeby trwało przeładowywanie na czas np. 3 sekund potem masz strzały naładowane,strzelasz i znowu...
Jest takie coś możliwe?
Czekam na odpowiedzi,proszę to dla mnie bardzo ważne,odpisujcie,chociaż byle co,daje + za chęci....
Jest takie coś możliwe?
Czekam na odpowiedzi,proszę to dla mnie bardzo ważne,odpisujcie,chociaż byle co,daje + za chęci....
DarkGL
16.01.2011
pev_animtime
pev_frame
pev_framerate
i najważniejsze
pev_sequence lub pev_gaitsequence
pev_frame
pev_framerate
i najważniejsze
pev_sequence lub pev_gaitsequence
Drewno. 16.01.2011
a jak wywołać np. przeładowywanie na czas 5 sekund?
Dodano 16 styczeń 2011 - 19:38:
Odświeżam:)
DarkGL,napisz mi która funkcja,odpowiada za co i jak ją w odp. sposób ułożyć,aby np. przeładowanie na czas 5 sekund
Dodano 18 styczeń 2011 - 21:18:
Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.01.2011 19:37
Dodano 16 styczeń 2011 - 19:38:
Odświeżam:)
DarkGL,napisz mi która funkcja,odpowiada za co i jak ją w odp. sposób ułożyć,aby np. przeładowanie na czas 5 sekund
Dodano 18 styczeń 2011 - 21:18:
Odświeżam
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.01.2011 19:37