Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kompilacja lokalna nie rozumiem.
Temat rozp.
V3ko
, 15.01.2011 21:38
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.01.2011 21:38
Cze. Mam problem z kompilacja lokalna, mianowicie zmienilem plik inl. w pokemodzie. I teraz zeby on zadzialal .sma musze skompilowac plikami inl. i nie bardzo wiem jak ;/. Sciagnalem amxstudio i pokemod.sma razem z inl. i inc. wrzucilem do jednego folderu i teraz gdy kompiluje plik zapisuje sie nie wiem czy caly czy moze przerywam w formacie .amx nie .amxx . Podam wam tutaj .sma i wszystkie pliki ktore musza byc do poprawnego dzialania.I prosilbym o ytlumaczeie co robie zle i jakby ktos mogl to przekompilowanie tego pluginu. Z gory dziekuje.
#2
Napisano 15.01.2011 22:16
inc do scripting/includes/, a nie do tego samego co sma
#3
Napisano 15.01.2011 22:21
No tak wiem ze sie tam wrzuca, ale przy kompilowaniu gdzie umiescic te pliki inc i inl razem z sma ?
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
#4
Napisano 16.01.2011 13:37
napisał wyraźnie że do scripting/includes/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych