Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Kompilacja lokalna nie rozumiem.
Started By V3ko, 15.01.2011 21:38
3 replies to this topic
#1
Posted 15.01.2011 21:38
Cze. Mam problem z kompilacja lokalna, mianowicie zmienilem plik inl. w pokemodzie. I teraz zeby on zadzialal .sma musze skompilowac plikami inl. i nie bardzo wiem jak ;/. Sciagnalem amxstudio i pokemod.sma razem z inl. i inc. wrzucilem do jednego folderu i teraz gdy kompiluje plik zapisuje sie nie wiem czy caly czy moze przerywam w formacie .amx nie .amxx . Podam wam tutaj .sma i wszystkie pliki ktore musza byc do poprawnego dzialania.I prosilbym o ytlumaczeie co robie zle i jakby ktos mogl to przekompilowanie tego pluginu. Z gory dziekuje.
#2
Posted 15.01.2011 22:16
inc do scripting/includes/, a nie do tego samego co sma
#3
Posted 15.01.2011 22:21
No tak wiem ze sie tam wrzuca, ale przy kompilowaniu gdzie umiescic te pliki inc i inl razem z sma ?
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.
Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
#4
Posted 16.01.2011 13:37
napisał wyraźnie że do scripting/includes/
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users