←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kompilacja lokalna nie rozumiem.

Locked

  • +
  • -
V3ko's Photo V3ko 15.01.2011

Cze. Mam problem z kompilacja lokalna, mianowicie zmienilem plik inl. w pokemodzie. I teraz zeby on zadzialal .sma musze skompilowac plikami inl. i nie bardzo wiem jak ;/. Sciagnalem amxstudio i pokemod.sma razem z inl. i inc. wrzucilem do jednego folderu i teraz gdy kompiluje plik zapisuje sie nie wiem czy caly czy moze przerywam w formacie .amx nie .amxx . Podam wam tutaj .sma i wszystkie pliki ktore musza byc do poprawnego dzialania.I prosilbym o ytlumaczeie co robie zle i jakby ktos mogl to przekompilowanie tego pluginu. Z gory dziekuje.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 15.01.2011

inc do scripting/includes/, a nie do tego samego co sma
Quote

  • +
  • -
V3ko's Photo V3ko 15.01.2011

No tak wiem ze sie tam wrzuca, ale przy kompilowaniu gdzie umiescic te pliki inc i inl razem z sma ?

Dodano 16 styczeń 2011 - 11:07:
Działa. Do zamknięcia.

Dodano 16 styczeń 2011 - 11:16:
Do zamknięcia.
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 16.01.2011

napisał wyraźnie że do scripting/includes/
Quote
Locked