W public client_PreThink ( id )
pod:
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}
dodaj:
if (is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
set_speedchange(id)
}
Teraz nie musisz zmieniac broni,zeby miec dana szybkosc...tylko,jak masz freeze time na serwerze,to po tym czasie szybkosc dziala po 1-2 sekundach;)Padło w tym temacie pytanie,że przez to nie będzie działać moc ninjy,to podaje na to sposób
new x_speed[33] = 1
w gdzieś public RoundStart(){
x_speed[i]=0
w public set_speedchange(id)
pod:
set_user_maxspeed(id, agi + speeds)
dodaj:
if (x_speed[id] > 0) set_user_maxspeed(id, agi + speeds + x_speed[id])
w public call_cast(id)
to:
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+50.0)
}
zamien na:
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
x_speed[id] = 50
}
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.01.2011 18:10