←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Noclip

Zablokowany

  • +
  • -
Dezeret - zdjęcie Dezeret 12.01.2011

Zrobilem klase noclip ma trwa 5 sec ale trwa caly czas co zle robie

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS_NOCLIP 5 //SEKUND

new const nazwa[] = "Duch";
new const opis[] = "Ma 5 sekund nnoclip co runde 10 % wiecej obrazen z galil";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL| 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 4;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	
	msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(wykorzystal[id])
	{
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoje przechodzenie przez sciany.");
		return;
	}
	
	wykorzystal[id] = true;
	
	set_user_noclip(id, 1);
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	set_task(CZAS_NOCLIP.0, "WylaczNoclip", id);
	
	message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	write_short(CZAS_NOCLIP)
	message_end()
}

public Wylacznoclip(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 10);
	set_user_noclip(id, 0);
}

public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & (1<<1)))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_GALIL)
		return HAM_IGNORED;
		
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.08, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 12.01.2011

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Ops", nazwa);
	ma_klase[id] = true;
	ResetHUD(id);
}
Wywal z tej funkcji ResetHUD.

Zmień:
public ResetHUD(id)
	wykorzystal[id] = false;
Na:
public PoczatekRundy()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		wykorzystal[id] = false;
	}
}
A w plugin_init zmień:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
Odpowiedz

  • +
  • -
Dezeret - zdjęcie Dezeret 12.01.2011

dzięki pomogl
Użytkownik Dezeret edytował ten post 12.01.2011 17:16
Odpowiedz
Zablokowany