←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blokada strzalu shotguna przy przeladowaniu.

Zablokowany

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 09.01.2011

Jak w temacie.
Ma ktos jakas metode?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 10.01.2011

Polecam Ci ten plugin Weapons MaxClip 0.3.0 (22 mar 2010) - AlliedModders
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach

Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku

przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:

00011122221112222111000

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "ShotgunShot"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define m_pPlayer				41
#define m_fInSpecialReload		55

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_m3", "fwItemPostFrame");	
}
public fwItemPostFrame( ent){
	static inSpecialReload; inSpecialReload = get_pdata_int(ent, m_fInSpecialReload, 4);
	if(inSpecialReload){
		static id ; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4);
		set_pev(id, pev_button, pev(id, pev_button)&(~IN_ATTACK));
	}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Owner123 - zdjęcie Owner123 10.01.2011

Niestety nadal przy przeladowaniu strzela.

Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d
Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.01.2011 18:28
Odpowiedz
Zablokowany