Blokada strzalu shotguna przy przeladowaniu.
R3X
10.01.2011
Polecam Ci ten plugin Weapons MaxClip 0.3.0 (22 mar 2010) - AlliedModders
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach
Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku
przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:
nie rozwiązuje tego problemu, ale ma dużo przydatnych informacji o broniach, w tym o shotgunach
Takie coś zrobiłem dal pompki, ale kiepsko na to reaguje animacja broni.
inSpecialReload =
0 - nie przeładowuje
1 - w trakcie przeładowania
2 - w trakcie ładowanie pojedynczego pocisku
przeładowanie 2 pocisków wygląda więc tak:
00011122221112222111000
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "ShotgunShot" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" #define m_pPlayer 41 #define m_fInSpecialReload 55 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); RegisterHam(Ham_Item_PostFrame, "weapon_m3", "fwItemPostFrame"); } public fwItemPostFrame( ent){ static inSpecialReload; inSpecialReload = get_pdata_int(ent, m_fInSpecialReload, 4); if(inSpecialReload){ static id ; id = get_pdata_cbase(ent, m_pPlayer, 4); set_pev(id, pev_button, pev(id, pev_button)&(~IN_ATTACK)); } }
Owner123
10.01.2011
Niestety nadal przy przeladowaniu strzela.
Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d
Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.01.2011 18:28
Edit.
Dobra już sam sobie poradziłem ;d
Użytkownik Owner123 edytował ten post 10.01.2011 18:28